ip2serial

Da li ima shemu za nekakav ip2serial adapter (neki koji zna biti i server i klijent ili samo server ili klijent) Da li bi to bilo mogu?e slo?iti ili da odma odem kupiti gotovi? Stvar je u tome ?to mi se ne daje tolko novala colko tra?e za takve ure?aje.

Pozdrav

Reply to
Feudalac!

Ako æe¹ slagati sam, potra¾i Lantronix module. Imaju gotovo sve ¹to æe ti trebati, ukljuèèujuæi i software za "PC" stranu. Ne bi trebali biti pretjerano skupi. Nisam koristio, no, razmi¹ljao sam o tome i kopao po podacima, ali su se u meðuvremenu pojavili jeftini mikrokontroleri s ugraðenim mre¾nim kontrolerima, pa pre¹ao na to.

Po forumima ljudi ka¾u kako se neki od tih Lantronixa znaju dosta grijati.

Problem s tim "LAN to serial" ureðajima mo¾e biti stabilnost software-a na "PC" strani, odnosno driver koji preusmjerava promet s virtualnog COM porta na mre¾u. Kupi onaj koji ima najmanje takvih problema. :)

Ako ti treba za ne¹to "profi", uzmi neki Moxa konverter (da, jedan od skupih).

Reply to
Mario Malenica

Neæu trebati software za PC stranu jer ono ¹to imam veæradi po tom protokolu

Podjeli, molim te, koji jeftini? Zahtjev je nikakav... samo translatiraj sa ip na serial i obrnuto.

Moxu sam imao priliku koristiti i to u situaciji gdje sam morao stavljati novu tamo gdje je prethodna crkla.

Ono ¹to sam zapravo mislio pitati - da li bi bilo moguæe napraviti takvo ne¹to from scratch?

Pozdrav

Reply to
Feudalac!

Izmeðu konvertera (dakle, ureðaja na mre¾i) i virtualnog serijskog porta na raèunalu mora biti komad software-a koji prièa po nekakvom protokolu (slanje podataka, statusi RTS/CTS DTR/DSR linija i ostalo) preko mre¾e sa konverterom. Na taj software sam mislio. On omoguæuje toj tvojoj aplikaciji da prièa preko virtualnog porta. Ako nije dobro odraðen software na tom dijelu, tada ima¹ probleme ako poku¹a¹ otvoriti nepostojeæi port, i¹teka¹ iz napajanja konverter usred rada, konstantno otvara¹ i zatvara¹ COM port i slièno. Po¹to se i na Windowsima i na Linuxu radi o softwareu koji se vrti u adresnom prostoru kernela, operativni sustav se poène ru¹iti ako je taj kod lo¹e napisan.

Koristim NXP-ov LPC1766, zadnji put kada sam provjeravao bio je ispod 10 eur po komadu. Ali to je cijena samo mikrokontrolera, bez dodatnih stvari koje ti trebaju za mre¾u. I uz to se radi o LQFP kuæi¹tu.

Mo¾e¹ i poku¹ati pronaæi nekakvo sklepano rje¹enje s Microchipovim ENC28J60 ethernet kontrolerom.

Reply to
Mario Malenica

Imam aplikaciju koja sama zna komunicirati sa takvim ureðajima na RFC2217 protokolu. bitno je da ne¹to æeka sa druge strane.

S obzirom da sam ovaj odgovor pisao preko 20 minuta, pogledat æu æim mi zavr¹i trenutni proces na kompu.

Pozdrav

Reply to
Feudalac!