Infrared LEDice i lampe

Gdje ima to kupiti kod nas, ili je mozda samogradnja bolja? U tom slucaju, koje ledice imaju najjacu snagu, i ima li tih jakih dioda u Chipoteci i ElectronicCentru?

Reply to
Zdravko Matic

"Zdravko Matic"

Zagreb +385 1 233 88 44 Rijeka +385 51 227 848 Osijek +385 31 215 010

Reply to
Ivor

U poruci:d2h1s5$lb2$ snipped-for-privacy@bagan.srce.hr, Zdravko Matic je napisao/la:

: Gdje ima to kupiti kod nas, ili je mozda samogradnja bolja? U tom : slucaju, koje ledice imaju najjacu snagu, i ima li tih jakih dioda u : Chipoteci i ElectronicCentru?

Ima u chipoteki IR LED reflektor - cijena je oko 600kn... Ja samo cekam malo viska vremena da pospajam par LEDica kaj imam doma, pa da probam sa Sony-jevom digitalnom kamerom.

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

Moja digitalna kamera ... isto Sony ima ugradjen IR reflektor i ljepo radi...jedino sto je preslab za moj ukus. Domet je oko 3-4m. I naravno sve je crno/bijelo, nema kolora.

da

Reply to
Kresimir Pecnik

U poruci:d2inih$v2h$ snipped-for-privacy@sunce.iskon.hr, Kresimir Pecnik je napisao/la:

: Moja digitalna kamera ... isto Sony ima ugradjen IR reflektor i ljepo : radi...jedino sto je preslab za moj ukus. Domet je oko 3-4m. I : naravno sve je crno/bijelo, nema kolora.

I moja isto ima, i sve je isto kao kod tebe, zato bih i htio jaci. :) Crno-bijelo me tolko i ne smeta, kolko domet.

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

Joj ljudi moji - netko je markirao fiziku u 8. razredu osnovne!!!!

Ako se smijem umje¹ati u va¹u raspravu o fotografiranju i snimanju u IR podruèju..... Za poèetak! Ako niste znali IR podruèje se nalazi u ljudskom oku nevidljivom dijelu spektra...... Da definiramo jo¹ ne¹to.... Bijela boja ja zapravo skup svih valnih duljina vidljivog spektra (dakle u bijeloj boji se nalaze "koncentrirane" sve druge boje) Kako ljudsko oko vidi samo odreðene valne duljine, a u te valne duljine spadaju i boje - od bijele do tamno modre (koja zavr¹ava crnom), mislim da je za oèekivati da se boje kao takve ne vide u IR spektru!!!!! Jer boje su zapravo refleksija bijele boje koja se odbija od odreðene povr¹ine, koja pri tome upija ostali dio spektra i reflektira samo odreðenu vrstu valne duljine koju na¹e oko vidi kao odreðenu boju. Dakle ako ne¹to "osvjetlimo" IR zrakama - to nemo¾e reflektirati valnu duljinu vidljivu ljudskom oku - dakle nemo¾e biti vidljivo kao boja!!! samim tim ni kamera kao takva ne snima u tom trenutku boju, nego - nazovimo to tako - toplinsku refleksiju, tj. IR zraèenje!

NHF ali ponekad me stvarno iznenade neèija pitanja....

Reply to
Zok

nazovimo

nije ti to to. oni su napisali IR kamera - ali ne radi ta kamera tako da snima IR tijela - toplinu, nego koristi IR svijetlo od ledica i snima TAJ odraz - ne IR koji produciraju tijela. correct me if i'm wrong

Reply to
ljb

da

Uf, nije bas jeftino....

Nego, koji tip ledica imas, koja je svjetlosna snaga?

Reply to
Zdravko Matic

U poruci:d2mmnj$69j$ snipped-for-privacy@bagan.srce.hr, Zdravko Matic je napisao/la:

: Nego, koji tip ledica imas, koja je svjetlosna snaga?

Ne znam stvarno, to sam kupio u chipoteki prije kojih godinu i pol, i od onda stoje u kutijici i cekaju probu. Kaj je najgore, nisam ni probao dal se uopce kaj vidi. :)

-- Tihomir Krizan

Reply to