Bourns rotary encoder

U Primotronicu sam kupio dva Bourns rotary encodera (ENA1J-B28-L00128). Juèer su mi oba prestali raditi. Nisam siguran u razlog, jer vuku struju od oko 25mA (u datasheetu pi¹e max. 26mA), ali na izlazima nema ni¹ta. Razlog je mo¾da i mehanièki, jer sam ih juèer premje¹tao u drugi sklop.

Molio bi da mi se javi ako netko ima neke sliène encodere za prodati (optièki, ovaj ima 128 impulsa po okretaju, ali ne smeta mi ako ima vi¹e ili manje) ili ako netko zna razlog za¹to ne rade, odnosno kako da ih popravim. Stvar mi je prilièno hitna.

Unaprijed hvala, Damir

098/9832-401
Reply to
Damir ©eligo

Otvori ih i pogledaj elektroniku unutar kutije (ako su predvidjeni za otvaranje). Ja sam radio sa Heindenhain-ovim enkoderima (4092 koraka po okretu) i imali su nekoliko konektora unutar kutije i dva modula sa TTL/CMOS logikom.

Ne znam da li bi ti se isplatilo da ti ja ili netko drugi popravi enkodere jer bi te mozda kostalo kao da i kupis nove (ne znam kolka je cijena za tvoj model).

Reply to
Svemirko