Hamerg HM8012

Ima li netko navedeni instrument? Naime prilikom uklju=E8ivanja auto range interni releji po=E8nu prebacivati konstantno i beskona=E8no svakih

2-3 sekunde, ali ukoliko poku=B9am ne=B9to izmjeriti onda to i izmjeri.

Ima li netko isti pa da mu se isto pona=B9a?

Reply to
Kre¹o Bukviæ

Isprika na Hamerg, govorimo o Hamegu :)

Reply to
Kre¹o Bukviæ

mozda ti napajanje bas nije stabilno, aj sam u firmi imao dvokanalnih

40, 45 i 50 mhz, neznam ti tocno oznake....svi su imali auto range ali niti jedan se nije tako ponasao, doduse oni nisu imali releje vec vjerojatno tiristorski rijeseno prebacivanje jel nista nije skljocalo.......ali radili su besprijekorno.......
--
Raven
remove NOSPAM from mail

:

kih

.

Napajanje je novo, uzeo sam cijelu seriju 8000, istina nisam poku=B9ao prebaciti instrument u neko drugo napajanje. U me=F0uvremenu mi je odgovorio Hameg da ukoliko prostorija nema te=B9ke smetnje u smislu RF-a instrument je neispravan :(. Budem danas ga preselio u drugo napajanje, pogasio sve oko njega i vidio =B9to =E6e se dogoditi.

Reply to
Kre¹o Bukviæ