GSM modul

Treba mi GSM modul koji bi sluzio iskljucivo za prijem/predaju SMS poruka. Spajao bih ga na mikrokontrolerski sistem. Ima li tko iskustva sa tim stvarima?

Reply to
Ziza

Vidio sam neke "Konccareve" koje "Elektra" ugradjuje za daljinsko occitavanje brojila (industrijskih).

Machi

Reply to
Machi

ima i iskraemeco gsm komunikator koji ide uz brojila. pa probaj ih kontaktirati

Reply to
JohnS

Siemens TC35 Terminal. Mislim da mo¾e¹ nabaviti i model bez kuæi¹ta. Ako ne, slobodno raskopaj ovaj, nije problem.

Mile

Nisu koncarevi nego RIZ-brojila, a GSM moduli su ili nokia ili siemens...nisam siguran sto sad ugradjuju.

Reply to
Kresimir Pecnik

ne,

Da. Ja radim sa njim i nema nikakvih problema. Inace, u njemu je plocica vrloooo slicna kao od Siemensa M35.

Reply to
Svemirko

Da li postoji naèin da se napravi kakav ugovor za GSM operatorom tako da bude povoljnija naplata?

Tj. da se ne mora plaæati skupa pretplata kao za normalan mobitel i da se ne treba zezati sa bonovima ako bi se ureðaj koristio samo za SMS.

Zok

Reply to
-Zoki-

Kolika ja cijena tog modula i da li se kod nas moze nabaviti?

Pozdrav, Mladen

Reply to
Mladen

Prije se zvao M(T)35 Terminal, samo su promijenili ime ;)

Reply to
Mile

Pa uzme¹ Machine2Machine kartice kartice, zavisi ¹to ti treba. Èini mi se da su one ne¹to povoljnije, ali ne znam financijsku stranu.

Reply to
Mile