gdje kupiti solnu kiselinu?

Gdje ima te dragocjene tekucine od 31%? Prosao par kemoboja, al sve imaju 20%. Hvala na info.

Reply to
Tomek

arnika.hr, na primjer ako ti uopæe smiju prodati tako ne¹to...

Reply to
pip

dovoljno ti je i 19%, samo sipas h2o2 dok ne pocne reagirat bakar...

Reply to
Locutus of Borg

Prvo neki kroneri traze alkohol 95.6%, onda ti ovo, kaj je vama ljudi??? :D

Reply to
FitzTN

Sljedeæe na listi potraga je Uran i Plutonij LOL

Reply to
Preco

Ma dajte kupujem 31% HCl vec 15 godina i sad odjednom nigdje nema?! Uvijek tam u Staroj Vlaskoj na cosku di su sad bicikli jebi ga.

Reply to
Tomcuga

A ne! Gdje se mo¾e nabaviti peroksid malo veæe koncentracije od 'frizerskog'?

Reply to
Vaso

Nedavno sam u Gramatu kupio 31%-tnu HCL. Inace, kod "Juriceka"...

...ima 37% -tne kloridne kiseline, kao i koncentrirane H2SO4 (98%), HNO3 (68%), mravlje, octene i raznorazne druge kiseline, cisti (Pro Analisi) metanol, etano, propanol, butanol, iso-propil i ine kemikalije. To je za one koji se stalno nesto cude kad netko postavi pitanje za odredjene kemikalije ili tvari. I naravno, odmah slijedi protupitanje "a sta ce ti to ?!". A sta ce vama kuhinjski noz? Ili nedaj Boze Sanitar !! Pa to je sve opasno, zar ne?

Hrvoje

Reply to
hrvoje
.

Prije nekog vremena sam trazio sumpor i baba u apoteci mi je rekla: "Nemam, a i da imam ne bi ti ga prodala"

:-)))

Reply to
Pino

Sigurno joj dojavili iz druge apoteke da je netko trazio salitru a iz ducana preko puta da se netko raspitivao za drveni ugljen :-) Sumpora mozes kupiti u poljoprivrednoj apoteci na kile bez pitanja, bar je tako bilo kad sam ja isao u srednju skolu

Boris

Reply to
Boris Vuletic

A i INA bi ti rado prodala koju tisucu tona sumpora, to im je nusproizvod pri proizvodnji goriva...

Reply to
Vaso

Zamisli sad tri srednjoskolca u djackom domu zmesaju to i stave na dasku od prozora i stave dva sloja kartona da nebi ostetili dasku, i potpale.

Reply to
sasafras