Gdje kupiti AVR programator

Pozdrav,

Ima li ikakve sanse kod nas kupiti AVR programator ili cak cijeli kit (npr. ATSTK500)? Uopce nisam upoznat s nasim trzistem elektronicke opreme tog 'zanra' pa lijepo molim pomoc.

Hvala

Reply to
Myraddin

imas ga na ovom linku;

Da znam, to je u Sloveniji ali zastupnik za njihove proizvode je AD- electronic iz Cakovca pa se probaj obratiti njima. Druga varijanta je da ako si recimo iz Zagreba da ako se ti ne ide u Ljubljanu da narucis "postno lezece" na svoje ime i prezime na postu u Bregani i tamo si podignes

Reply to
drago815

Zanima me ako mi mozes reci nesto vise o ovoj varijanti? Posebno kakvi su (ako ih ima) uvjeti da HR drzavljanin otvori poste restante pretinac u Brezicama i da li se tako mogu primati posiljke ne samo iz Slo nego i iz inozemstva (ili barem samo iz EU)?

Boris

Reply to
Boris Vuletic

Hvala na pomoci. Super ideja, samo je cijena PREPAPRENA. Koliko sam upucen, taj kit kosta od 80 do 100$ a u Sloveniji se prodaje za 200? !

Mozda se pojavi jos koja alternativa putem newsgrupe.

Hvala,

Tomislav P.S. Dobar h> >> Pozdrav,

Myraddin

Reply to
elval

Do sad sam tako iz slo narucivao i sve super(samo narucio, nist nisam otvarao). A ovo dali se moze iz EU naruciti, nisam probao. Ali mislim da ide.

Reply to
fire

Probaj na

Imaju robu od mikroElektronike. Posjedujem easyAVR razvojnu plocu i iznimno sam zadovoljan njome.

m.

Reply to
marko

Ako ima¹ vremena, a ovo ti je skupo ili te¹ko za nabaviti, slo¾i svoju ploèu s tasterima, LE diodama i svim onim ¹to dobije¹ uz STK. Ako ima¹ takvu furdu, skine¹ dokumentaciju od STK, tamo bi trebala biti i shema ploèe.

ISP programator za AVR ima¹ ovdje:

U Digikey-u STK500 doðe 84U$. Isporuka paketa je oko 110-120U$.

Reply to
Mario Malenica

Mozes naruciti sto god zelis pouzecem na najblizu postu sa Slovenske strane i sto ti ekipa iz Ljublane posalje to te ceka na toj posti mjesec dana. Ne treba ti nikakav pretinac samo tvoje ime i prezime u zagradi i"iz Hrvaske". Slijedeci red "postno lezece" i opet slijedeci red broj poste i posta.

Reply to
drago815

d=2E..

Procitaj jos jednom, to ti je razvojni paket dakle ima vise plocica i vise uredjaja. A posto to oni proizvode ti od njih mozes naruciti programator u kitu, samo tiskanu plocicu, samo pojedine dijelove, imas stotine varijanti

Reply to
drago815

pozdrav,

naðe¹ ¹ifru

a u
na cijenu jo¹ doda¹ pdv

1085,69

STARTER KIT ATSTK500 129? + 45% tro¹kovi dostave carine itd

Reply to
vlado klubièko

Hvala svima na pomoci.

Za pocetak cu (najvjerojatnije) krenuti s easyAVR razvojnom plocom. Kazu mi strucnjaci da je bolje ici na STK500 iz razloga stabilnosti (ATMEL sigurno nece prestati proizvoditi za svoje mikrokontrolere dok mikroElektronika sutra mozda promijeni pravac) i podrzivosti (za STK ima raznih alata dok za easyAVR moram koristiti samo njihove).

Sto ce tice cijene? kao sto navedoh Slovanci hoce 1500 Kn (+ prijevoz/postarina, + pretrpljeni strah prelaska preko granice...) a kod nas easyAVR-a ima za

1050 Kn. S tim da kad zelim prosirenja, uvijek mogu kupiti kod nas.

Ipak sam pocetnik. Mislim da me easyAVR nece razocarati.

Jos jednom, hvala svima na savjetima.

Pozdrav

Myraddin

P.S. Prelazim na hr.sci.elektr> >> Hvala na pomoci.

Reply to
Myraddin

pozdrav,

imaju na skladi¹tu i cijena je povoljna

Zagreb

Reply to
vlado klubièko

Zvao sam ih vjerojatno par minuta nakon tebe. Jako su neljubazni, barem gospodin M.K.

Razmisljam dali da ga uzmem ili da ipak odaberem easyAVR. Any h> pozdrav,

Reply to
Myraddin

:D A, da, ti si novi. :D

Reply to
Mario Malenica

pozdrav,

budem si uzeo STK500 na firmu 950Kn sa pdv-om koristim AVRStudio pa mi odgovara dosadilo mi je prebacivanje iz programa u program

tu je kontakt pa se javi ako te ¹ta zanima

vlado klubièko

Reply to
Myraddin

Imam ti ja AVR ISP USB programatore. Imam jedan sporiji za 250 kn i jedan brzi, koji je doduse podrzan samo iz studia, ali je taj 200 kn...

Reply to
Hector

Ako ti treba meni doma stoji jedan razvojni sistem AVR-EASY v1

Na njemu je Mega8515 i LCD display 2x16 karaktera

Jel ti OK 500kn?

Reply to
Boris Bijelic

Hvala svima za savjete ali ipak sam se odlucio za stk500 i kupujem ga od onih nepristojnih alma-ovaca.

Pozdrav svima

Myradd> Pozdrav,

Reply to
Myraddin