fluo rasvjeta 12v?

fluo cijev od 50W ili 70W?? jel to stoji cijelom duzinom 15metarskog broda? postoji shema za pretvarac ali do 20tak W (mozes ih napraviti 2kom ;-)) ali moras dobro pazit jer kombinacija od 1000V (1kV) i morska voda ne ide bas. inace ideja ti nije losa imao sam je i ja ali tokom godina je izvitrila pozz

Reply to
sanca

zna li netko kako spojiti fluoroscentnu cjev (lampu) od 50-70w na obièni auto akomulator od 12v i gdje se mo¾e nabaviti potrebni materijal? koristi bih ju na barci u zamjenu za feral za noæni ribolov hvala!

Reply to
melita lovriæ

Za jache nazhalost nema ni traga ni glasa.

Ovaj ti je dosta za 40w, ja sam probao na 36w green i 39w T5 fluo cijevi, isto za ribichiju :) Ova zelena je potopna u cijevi od pleksiglasa. Treba ti feritni shtapich iz radio uredjaja koji to koristi za antenu, imash skoro u svakom radiu na baterije. Zhicu odmotash od obichne prigushnice za 220v imash vishe nego dosta zhice. Elektronika je 20-etak kn. Pozz !

Reply to
Maestr0

Ne radi link.

Reply to
Damir Šeligo

Meni radi :) Probaj ovaj isto je :

Maestr0

Zica iz 220V prigusnice je pretanka za primar, za sekundar je OK. Posto njemu treba za brod, potrebno je napravit i plocicu, pa ne mogu ti elementi visit u zraku...

Sto se tice 20kn, za to mozes dobit samo tranzistor, prekidac i otpornike...

Reply to
Hector

Dovoljno je debela, bar meni normalno radi. A elektronika se naravno mora negdje strpat, nije nuzhna plochica.

Reply to
Maestr0