MCX konektor

zna li netko gdje se mogu nabaviti u Zagrebu za PCMCIA wireless karticu, za eksternu antenu.

Da li postije neke sheme kako se gore navedenu konektor spaja na coax kabel.

Hvala

Reply to
Vlado

mo¾da ovo treba¹:

Troky

MMCX i MCX nije isto !

Reply to
kiri

U ?emu je razlika, ja sam negdje pro?itao da se mcx koristi za wlan pcmcia kartice, pa sam pretpostavio da je to mcx?

Reply to
Vlado

Razlika je u mehanickim dimenzijama, MMCX su manji od MCX

Reply to
kiri

MMCX konektor obièno imaju Cisco wlan ureðaji.

Troky

Reply to
Troky

ja imam karticu PCMCIA HP WL110, ali nigdje u manualu ne pi¹e niti koji konektor, niti ni¹ta o tome :(, e sad ja bi trebao bar 3 m udaljenosti (kabela) izmeðu wifi kartice i antene, a pigtail s linka

ima samo 30 cm, ne znam da li se to da na¹tukavati, zbog gubitaka?

Reply to
Vlado