Flashing LED

Kako najlakse napravit da obicna 5mm LED-ica bude flashing? Usput ima li
neko preporuku za neku malo jacu crvenu?

Re: Flashing LED

Tako da spajas i odspajas napajanje u zeljenom ritmu.

Re: Flashing LED

Jebemti skoro sam se ugušio, taman sam pivo nagnuo :)))

Re: Flashing LED

Ili kupiš led koja je flashing,cca 5-6kn.

Re: Flashing LED

Ali to nije najlakse!

Re: Flashing LED

je samonisam vidio jacu crvenu, inace mi je to prvi izbor

Re: Flashing LED

A disk s rupom koji se rotira ispred diode?
Nije potrebno raditi izmjene na shemi. :D

Re: Flashing LED
..ima  par  verzija s ic kolom ne 555 ili pak  s tranzistorima (2 kom) ali
kao sto je vec napisano ..kupi vec gotovu LED flash diodu !, nemoj se zaj. s
dodatnim sklopovima
Lp

Re: Flashing LED

Da pogodim. Treba trositi sto manje, blinkati 13Hz, s dvije baterije RS6
mora raditi 60 dana?

Re: Flashing LED

????????

Re: Flashing LED

Znaci zajebao sam se, sorry. Mislio sam da imamo istu musteriju, Talijan
koji proizvodi svijece i lampase za groblja. Ovih dana bio je kod mene sa
zahtjevom za bljeskalicu navedenih karakteristika, kolicine cca 100-200K
mjesecno. Ako uspijem dobiti taj posao smijesi mi se prijevremena mirovina
:))))

Re: Flashing LED

Nisi ni tako dadleko :P
ideja je slicna, samo za 1-2 kom. Rasturio sam jedan komad od 35 kn, pa
reka ajd da ga probam preslozit na nesto normalno, s tim da cem ja stavit
drzac za 2 AAA alkalne.

p.s. gut lak s tim talijanom :D

Re: Flashing LED

S ovim sklopom LEDioda flasha na 1.5V, i potrošnja je prilično mala :
http://www.elecpod.com/uploads/allimg/110320/2024293342-0.gif

--

Re: Flashing LED

ili isto to samo u ic-u LM3909 (2komada, 2$ na ebayu)

http://www.pradosdelrey.es/modules/com_adsmanager/lm3909-1450.html
http://www.elecpod.com/appliances/home/2011/03065973.html

Site Timeline