Farbe za eloksiranje aluminija

Pozdrav,

Frend me tra¾i da se raspitam kakve su to farbe i gdje se mogu nabaviti, pa eto ako netko ima kakvih informacija.

Reply to
- Zoki -

To je SKUP elektrokemijski postupak a ne nekakva zajebancija sa piturama......!!!

Reply to
Lex-Lutor

eto ako

piturama......!!!

To me uopæe ne zanima koliko je skup, ako frendu nije problem potro¹iti par tisuæa kuna za testove za¹to bi se ja brinuo o tome koliko to ko¹ta.

Uostalom veæ je nabavio cijelu kadu i opremu za eloksiranje i to radi, samo hoæe u bojama.

Reply to
- Zoki -

ti,

Pa i nije bash skup.