Everyday Practical Electronics i Elektor su out!

Eto, tko zeli nek mi javi da postam na binse.

Reply to
BladeRunner

A ti jo¹ pita¹. Postaj, postaj, najdublje se klanjam i zahvaljujem na ulo¾enom trudu i interent prometu.

Reply to
miha

Imam flat:)

Jos se skida:)

Reply to
BladeRunner

jel imas mozda neke stare brojeve EPE? terbao bih jedan broj iz 2000 godine. jel znas gdje bi se to moglo naci? hvala

Reply to
chicha

imam kolekciju 1995-2005

Javi mi se na mail snipped-for-privacy@vz.t-com.hr

Reply to
BladeRunner

Daj nabroji par naslova, da ne skidam bez veze... Thnx!

Pozdrav!

BladeRunner!

B> Imam flat:)

Nema veze ¹to ima¹ flat, malo ih je koji hoæe podjeliti bilo ¹to pa bile to i novine tipa EPE. Fala na trudu jo¹ jednom, skinul i pregledavam.

Reply to
miha

Kupi DVD od mene.

Reply to
BladeRunner

Bez obzira na flat, hvala ti na ulo?enom trudu i zajebanciji, i sve dok ima? volje postaj bez pitanja.

Pozdrav

Reply to
Dr.No

| | Kupi DVD od mene. | |

Mislio sam na ovaj pdf na binsima... A ne cijelu kolekciju na DVDu.

Ok.. koliko ??

Reply to
damir

Dana Wed, 15 Feb 2006 14:33:52 UTC, "miha" napisa:

Za koji dan ?u da stavim _sve_ brojeve EPE-a i _sve_ brojeve Circuit Cellar-a na eMule koji je aktivan 24/7 pa navalite... Jeste da je na be?i?nom netu pa ponekad transfer zna da kilavi maksimalno, ali sti?i ?e prije ili kasnije. :-)

--
Pozdrav iz Doboja, Republika Srpska. 	Posjetite http://www.srpska.com
Reply to