DVD problem

Jedan frend mi dofurao svoj DVD Quadro jer mu klinci nemogu gledati crtice..... a ja se kao kuzim nekaj u elektroniku (mo's mislit....) Sve u svemu DVD po defaultu otvara svaki muzicki CD bez obzira da li je MP3 ili WAV ili orginal audio, ali od filmova nece nikaj????? Ili javlja da je medij neispravan, ili loading traje u beskonacno ili kao otvori ali se nikaj ne dogada???? Gdje moze biti greska?Posebno me muci to kaj mjuza dela, ali video ne?

Reply to
zok

"zok"

Stafi originalni DVD i vidi. Ako ne radi, ili je optika prljava ili je prdno laser za DVD, obièno su dva. ©to se tièe optike ako mo¾e¹ to oèistiti izvana i iznutra bez raskapanja, i to je to. Raskapanje optike obièno zavr¹i bacanjem u smeæe. Mo¾e¹ eventulano probati naæi trimer za pode¹avanje osjetljivosti, provrti ga malo, ali zapamti polo¾aje, obièno su dva, probaj oba.

Nadalje taj drek od ureðaja nov i sa podr¹kom za MPG4 ko¹ta 400Kn. Reci frendu da te ne zajebava i neka ode kupiti novo.

Reply to
miha