Domet bezicnih telefona

Zanima me dali je netko u zadnje vrijeme kupio kakav dobar be¾ièni dect telefon koji ima domet barem 100 STVARNIH metara?

Sve ove koje sam do sada kupio nisu mogli preè praktièki ni preko dva zida, ili ni 20 metara vani, a kamo li deklariranih 300 metara kako pisu??

Pa me zanima, dali ne¹to takvo postoji na na¹em tr¾i¹tu, ili nas netko samo vuæe za nos!

Hvala

Reply to
Valek

svi simensovi gigaseti koje sam imao su radili u kuci i na okucnici od cca

300metara duzine.....

cak i u susjednoj kuci radi uredno.....

--
Raven
remove NOSPAM from mail

Potvrðujem. Imam 3 Siemens DECT telefona spojena na jednu bazu i svi rade do 50 m unutar zidova, kako je i deklarirano, a jedan zid i otvoreno uspio sam doæi do 150 m. Bez zidova vjerujem da bi i i¹ao 300 m kako je deklarirano za otvoreno. Radi se o Siemens AS140 bazi i slu¹alicama AS140, Gigaset 2000 i Gigaset

3000 Classic. Imam jo¹ i Quadro (neki ru¾an, ne znam broj), njegov domet je nekoh 30-40% manji.

Moj Siemens je imao domet cca 8 metara (tolika mi je dnevna soba) i nije mogao "preko zida". Naime kad sam zamahnuo i pogodio zid raspao se u sitne dijelove...

:-)

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 5419 (20100902) __________

Dr.No

Imam stari Panasonic iz 2000. Radi na nekih 30m zracne linije, s tim da ima more prepreka u blizini, par zidova, zeljepo po garazi, a i bazna stanica je u cosku, iza kreveta. Ne sjecam se kad je prekidao...

Reply to
Ivan Matacic

a prije toga je jedno 20000 puta pao na pod? :) :p

--
Raven
remove NOSPAM from mail
 Click to see the full signature
Reply to
Raven_sk

Sada imam Panasonica koji uredno radi ako izaðem na ulicu ¹to je cca 30 m daleko. Ako ga stavim bli¾e prozoru mogu otiæi stotinjak metara dok se ne pojave prepreke u obliku zgrada. Imao sam neki stari Siemens (mislim 900) i odnio sam ga 11 km daleko. Imao sam optièku vidljivost, bazna je bila iza stakla. Uspio sam dobiti signal bazne ali se nebi uspio spojiti. Na 800 m zraène udaljenosti i optièkoj vidljivosti radio je savr¹eno.

Reply to
Hombre

-Da istina je da su prije imali dobar domet ali zato i postavljam pitanje za ove koji su danas u prodaji. I ja sam razmi¹ljao o simensu ili panasoniku ali koji konkretno-naravno ko ga ima najbolje znade koliki mu je domet. Hvala na odgovorima!

Reply to
Valek

----E,to je bio pravi be¾ièni telefon ali koji danas ima takav domet ili barem na pola.Imao sam ih hrpu raznih prizvoðaèa ali nikad nisam imao vi¹e od 100m optièke vidljivosti,osim onog ¹to je bila cijela cigla na 77MHz alion je i¹ao 20 km,a kad sam razgovarao cijelo je selo ostalo bez radio prijema na lokalnoj stanici-itd.

Reply to
Valek

Tesko je to vise nac na trzistu, naime u japanu je mobilna telefonija vec godinama prije nas toliko jeftina da su uopce odustali od razvoja takvih telefona... barem sto se tice panasonica, a vjerujem da i ostali slijede tu politiku...

--
®ivot nije FER.
Reply to