curve trace simboli-lista?!?

googlam veæ pola sata i nikako da naletim na listu identifikacijskih simbola ispravnosti komponenti, component testera ili curve tracera...ovako ko na ovoj slici sa linka samo puno veæi popis...

imao negdje cijelu skriptu sa listom simbola, isprintano, a ne bi na¹o ni to na papairu niti na netu....

malo sam umoran...idem malo odrijemati...cijelu noæ sam izgubio na uglazbljivanje curve tracera...ponekad mrzim ¹to volim tu elektroniku :))))

Reply to
Gagi-9a6aag

Ti dijagrami, i one koje uopce mozes nacrtati, su samo principijelni, ne mogu posluziti u svrhu usporedbe sa tim tracerom. Osi bi trebale biti u logaritamskoj skali, onda mozda, ali i tester bi trebao prikazivat u logaritamskoj skali. Ne mozes uglazbit tester da ti prikazuje krivulju iz principijelne skale u sve 4 osi, mozes ga samo razjebat. Gle recimo za recimo diodu 1N800:

Petar Bjelèiæ