Cross: Reciklaža i očuvanje okoliša!? - Page 2

Re: Cross: Recikla3a i oeuvanje okoli1a!?

Re: Cross: Recikla3a i oeuvanje okoli1a!?

Ocigledno nisi zivio u Napulju prije nekoliko godina...

--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?

Re: Cross: Recikla3a i oeuvanje okoli1a!?

ulicu,

Re: Cross: Recikla3a i oeuvanje okoli1a!?

Ili u vlastito, kad pronadju ispravne uredjaje/dijelove.

Re: Cross: Recikla?a i o?uvanje okoli?a! ?

Priznajem da sam (dok sam radio) kad nekom crkne HD recimo

komplicirani i dugotrajni proces javne nabave. Jesam li bedast? :-):-)

--
?
???? ??????

Re: Cross: Recikla?a i o?uvanje okoli?a! ?

Nisi, tko ti brani koristiti. Svakom je na volju otpisati, prenamijeniti

Re: Cross: Reciklaža i očuvanje okoliša!?

napajanjem.

opet uz dodanu energiju i sirovine na kraju opet napravi

te smanjenja zagrijavanja jadnog planeta?:-):-)

Ja sam htio pokrenut temu o tome da li ima gdje u HR gdje mozes "dumster
diving". Vjerujem da je i to korumpirano kao i sve drugo kod nas, jedni se
bogate na elektronickom otpadu, zato ne dozvoljavaju da bi slobodno
prosetali po reciklaznom dvoristu i uzeli si nesto, a ima puno puno
ispravnih stvari.

Re: Cross: Reciklaža i očuvanje okoliša! ?

Re: Cross: Reciklaža i očuvanje okoliša!?

kompletno
napajanje ako je ispravno, ili im je isplativije raskopati komponente

Re: Cross: Recikla?a i o?uvanje okoli? a!?

Gle ovo. Paranoik za paranoikom. 4 komada za redom. Ode drustvo u qurac...

--
Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba.
                http://zavjere.com

Re: Cross: Recikla?a i o?uvanje okoli?a!?

Re: Cross: Reciklaža i očuvanje okoliša!?

a nama koji to skupljamo udijele mrvice!?

Re: Cross: Reciklaža i očuvanje okoliša!?

Nvno da ima jer je to tvoje jedno ispravno napajanje zanemarivo.

Re: Cross: Reciklaža i očuvanje okoliša!?

Ne pretjeruj!

Re: Cross: Reciklaža i očuvanje okoliša!?

Tko je odgovoran ako ti orpad proda tu ispravnu komponentu a ona te ubije?

Re: Cross: Reciklaža i očuvanje okoliša!?

koja mi pri testiranju skuri neku moju komponentu,
NIKADA mi ne bi palo na pamet pozivati ih na odgovornost!

Re: Cross: ReciklaÂ?a i o?¨uvanje okoliÂ?a! ?

Cuj njega, trazi i poziva na odgovornost Gatesa jer mu 12 godina star
nepodrzan softver ne radi ono za sto nije nikad ni zamisljen, a da ne bi
isao kukati u reciklazno, ziher :)

Re: Cross: Reciklaža i očuvanje okoliša!?

revolucionarnu 'novu' PC arhitekturu!:-):-)

Re: Cross: Reciklaža i očuvanje okoliša!?

Ne bih. Ja ne bih ni kupovao na otpadu, nije mi sila. Ali, poznavajuci
tebe, prokleli  bi dan kad su otvoril firmu da se dogodi situacija koju si
opisao..

Re: Cross: Reciklaža i očuvanje okoliša!?

Ne pretjeruj!

netko kao naknadu za moj trud

Site Timeline