Cross: ELM 323

Pozdrav grupi...

Znade li tko dali se u HR mo¾e nabaviti ELM323. I gdje (ako ima normalno)

THX

Reply to
.:KIZO:.

pogledaj gore pa si probaj naruciti

Reply to
USER

Eh, to znam..........

Nego, se on da nekako kopirati / klonirati / programirati.........

Reply to
.:KIZO:.

Reply to
USER

E jebiga, ja sam slab sa elektronikom, ima tu sigurno netko tko zna kako dobiti ELM323 ili ekvivalent odnosno kako ga napraviti samo ¹uti :-))

Se mo¾e jedan naruèeni ELM323 identificirati i klonirati ??

Reply to
.:KIZO:.

To ti je PIC16C505. Koji software bi koristio? Ja neznam nijedan dobar koji radi sa interfejsima baziranim na ovom mikrokontroleru.

Reply to
code_service

ja imam klonirani iz Kanade tamo ih kloniraju na stotine po potrebi ELM323,320

mu

Reply to
Tehnièar

Kaj je onda ovaj prazan: