[CROSS] Elekto motor

Zna li itko gdje u Zagrebu pronaci elektro motor 2.4V 1100mA, kao na slikama:

Probao sam u Chipoteci, u onom ducanu pored FER-a, bez uspjeha. Motor je iz aparata za sisanje Rowenta, koji mi odgovara za skracivanje brade i to bolje od uredaja koji su napravljeni bas za to :) duga prica..

Hvala!

Reply to
Grunf

Napisi dimenzije. Toga mora negdje bit u igrackama na pr. Znaci duzina, sirina, visina, promjer osovine promjer prstena za centriranje...

Reply to
oldtimer

Neèe¹ to naæi nigdje jer tako mali a jaki motor sa malim naponom se koristi samo kod usisavaèa,eventualno u modelarstvu,ali sa vi¹im naponima od 6v na vi¹e pa si pogledaj u trgovinama gdje prodaju modelarsku opremu,ali ne u onu gdje èe te oderati(znaju na grupi modelarstvo:-)

Reply to
Manu