CNC kitovi

Ima li netko u svovoj kolekciji linkova neshto vezano uz CNC kitove. Mehaniku imam (gotovo) kompletnu, rado bih prouchio gotova rjeshenja. Izbjegao bih samogradnju osim ako financije kitova ne idu u nebo.

//Marin

Reply to
Marin

Kaj ti nema¹ pametnijeg posla ?

Tobo¾e "u gu¾vi sam" ha...?

Sva¹ta...

B%

Reply to
Boris

Evo neka elektronika za CNC - mozes kupit u kitu, a mozes i sam radit. Ja sam nedavno radio po narudzbi i mislim da je cijena bila oko 700, 800 kn (izrada plocice, nabavka elemenata, lemljenje...)

Hector

Marko Vujinovic

Da li si tu elektroniku sa te stranise radio, da li radi elektronika i s kojim program radi¹ ( kcam, mach...)

Reply to
CrazyHorse