Cemu sluzi lem pasta?

Dana Gospodnjeg Mon, 21 Nov 2005 11:13:41 +0100, Dre je u poruci interesnoj skupini hr.sci.elektronika,hr.rec.samogradnja u stvaralaèkom grèu na¹krabao:

Nemoj s tom ni blizu ¹tampane ploèice, odmakni je najmanje 1m! :-))

Reply to
Nike

ZASTO???

Pise na njoj BEZ kiselina ... sadrzi SAMO masti...

Uvjek lemim s tom pastom..nisam imao problema..

A kako se zove pasta koja se nalazi u tinolu?

Reply to
Dre

Dana Gospodnjeg Wed, 23 Nov 2005 00:22:46 +0100, Dre je u poruci interesnoj skupini hr.sci.elektronika,hr.rec.samogradnja u stvaralaèkom grèu na¹krabao:

Zato ¹to nije namjenjena za tu svrhu!

Dodatni opis: - Podroèje uporaba: za mehko spajkanje bakrenih ¾ic, predvsem v elektroindustriji

Pa pi¹e ti u mom citatu. Kolofonij ili neke prirodne ili umjetne smole

Reply to
Nike

"Dre" wrote

NIJE TO PASTA To je kruta tvar koja se na temperaturi rastali i djeluje a ohladjena je opet neaktivna.

Reply to
Oldtimer

hmm.. ali mora posojat 2proizvod u "tubi" pod nekakvim imenom...

Reply to
Dre

Ali kako to da ja s time lemom mnogo godina i sve radi kako treba i nema hladnh spojeva i sl...

Reply to
Dre

Opet se sjecam onog pojacala:)).

Reply to
Fire

:)) Ma nije sigurno bila stvar u hladnom spoju: Plocicu sam radio pegla postupkom... neki vodovi su ocito medjusobno vodili dok nisam sve skalpelom ..... :)))

Reply to
Dre

Dana Gospodnjeg Wed, 23 Nov 2005 17:48:20 +0100, Petar Bjelèiæ je u poruci interesnoj skupini hr.sci.elektronika,hr.rec.samogradnja u stvaralaèkom grèu na¹krabao:

Ne mora¹. Instalacija se provodi tako da su spojevi samo na prekidaèima i tro¹ilima, a u razvodnim kutijama samo prolaze ¾ice bez spojeva (¹ivanje).

Reply to
Nike

Dana Gospodnjeg Wed, 23 Nov 2005 15:47:38 +0100, Dre je u poruci interesnoj skupini hr.sci.elektronika,hr.rec.samogradnja u stvaralaèkom grèu na¹krabao:

Ja poznajem ne¹to servisera elektronike i svi mi preporuèuju da nikako ne koristim nikakvu pastu, veæ tinol za elektroniku. Hladni spoj nema veze s pastom! Hladni spoj je kada rastopljeni tinol mrdne¹ dok se hladi ili kad nanese¹ rastopljeni tinol na hladni metal pa ne doðe do vezanja metala i tinola

Reply to
Nike

ali ako je plocica prljava.. tja malo oksidirala na na koju lemim.. samo tinol nece uhvatiti.. a ako koristim cinol pastu prima super i bez ciscenja plocice

Reply to
Dre

Dana Gospodnjeg Thu, 24 Nov 2005 11:08:40 +0100, Dre je u poruci interesnoj skupini hr.sci.elektronika,hr.rec.samogradnja u stvaralaèkom grèu na¹krabao:

Postoje brusne gumice za tu namjenu!

Reply to
Nike

Ajmo ovako:

Reci mi razlog(jos mi nitko nije rekao zasto) CINOL nebi trebao koristit u lemljenju na plocicama: Koristim ga oduvjek ako je povrsina malo prljava i ako tinol ne prima... nikad nije bilo problema... Ako NEMA kiselina u sebi znaci da ne nagriza.. i da kasnije plocica nece propadati..

Mislim znam da to nije praksa.. ali ja ne vidim razlog

Reply to
Dre

Mozda je pojeo tolko bakra da ti ne vidis ocima, ali otpor je 10 puta veci(voda).

Reply to
Fire

news:dm3q8q$pue$ snipped-for-privacy@sunce.iskon.hr...

Reply to
Oldtimer

Da da, jedino kiselina nagriza... Mislim, pa dodaj luzine da je neutraliziras! Ah da, Cinol nema kiselina... :)

Pa netko je i vidio nedostatke... valjda zato :)

Pozdrav

--
 You are about to do something potentially harmful
 To continue type in the phrase 'Yes, I understand this may be bad'