besplatna energija u Hrvata

"Karapanðina kuhinja magnetskog resonatora"

¹to na¹i 'rvacki in¾injerci misle o ovome i ima li tko kakvog susjeda ili frenda koji je veæ probao ovo ili se brusi na isti?

navodno da je ovo za sada jedna jedina stvar koja kakti funkciornia, a da je kao "jednostavna" alternativa nekih konkretnijih izvora energije iako je pomalo apstraktno...

Reply to
Gagi-9a6aag

Bio je u "Globalnom sijelu" - ima vise godina da je proslo mozda je bilo u nekoj drugoj ali slicnoj emisiji izumitelj hidrocentrale na stajacim vodama Hrvat dakako. Kaze mrze ga. Jasno je njemu zasto ga GE i GM i BP i slicni globalni kapitalisti mrze jer im se oce usrat u pos'o ali nije mu jasno zasto ga nase firme ignoriraju iako im nudi probitak blagostanje i te stvari? Ako bas zelis "besplatnu" energiju uzmi jednu malu solarnu celiju postavi je na prozor tako da ti puni baterije ili sl, dugorocno ces dobiti puno vise "besplatne" energije nego sa izumima opisanim na onom linku. Najdalje je u primjeni besplatne energije u 'rvata koliko znam stigao gazda firme u kojoj sam radio neko vrijeme. Struju je dobivao preko brojila, no posto je do razvoda moga doci sa svog tavana on je lijepo povukao mimo brojila jedan kabel sa kojeg je napajao tri velike termoakumalacione peci i koliko znam za 3 godine nitko(iz Elektre) nije nista primjetio. Dakle projekt "besplatne energije" koji je cak i potvrdjeno "ekonomski isplativ" nadam se da se slazes da je to rijetko dostignuce

Boris

Reply to
Boris Vuletic

"Boris Vuletic" wrote

hmm..uvjetno obnovljiv izvor elektricne energije... :))))))))

Reply to
Gagi-9a6aag

gospom gruzijac Tarijel ima samo youtube videje, a shemu nije objavio tak dok on ne objavi shemu, ni¹ s toga hehe

Reply to
grizli

nisam detaljno proucavao, ali dajem samo kao primjer

Reply to
grizli

Da, mo¾da ipak postoji neka kvaka, ali i pored toga, ako uzmemo u obzir gubitke energije na omskom otporu vodièa i u kondenzatoru ( mo¾da ipak nema vi¹ka energije)????