Avago RF pojačala

Jel postoji neka fora u ovome http://export.farnell.com/avago-technologies/
mga-81563-blkg/rf-driver-amp-0-1-6ghz-smd-81563/dp/1085616

oji neka kvaka?

Re: Avago RF pojačala

Jel postoji neka fora u ovome
http://export.farnell.com/avago-technologies/mga-81563-blkg/rf-driver-amp-0-1-6ghz-smd-81563/dp/1085616

neka kvaka?

---
Pa ne postoji nikakva kvaka, postoji obican AVAGO MMIC :-)
Skines datasheet, i napravis PCB upravo kako oni predlazu i ne zaboravis na
vie, upravo tamo gdje su ih i oni postavili. Rollet faktor je debelo preko
1, tako da bi to trebalo raditi ok i ne oscilirati. Uostalom, gain i nije
nesti posebno tako da je komponenta stvarno stabilna.
Malo vise pripazis na ESD i stvar bi trebala raditi.

---
Ova e-posta je provjerena na viruse Avast protuvirusnim programom.

Re: Avago RF pojačala

Re: Avago RF pojačala
Mario Matovina wrote:

Re: Avago RF pojačala

Re: Avago RF pojačala

Pa sa lemilicom vulgaris. To nije problem zalemiti (barem meni). Sve je to
OK dok ne moras koristiti mikroskop i silver epoxy ili wire bonding.

---
[...]

politiku skrenul, hi
Ajde, gdi god zalutam svi hvale lna4all

;-)

:-)

Re: Avago RF pojačala

Ma evo rastegnuli su i tu kod nas, sad samo treba aligatorku zakaciti i long
beverage antena je tu :-)

Ma necu se vise igrati sa onom ekipom, degradira mi inteligenciju :-) Bolje
mi je nesto zalemiti nego gubiti vrijeme po bezveznim forumima, pogotovo kad

Pa kad je PCB bio problem, daj me podsjeti adresu na mail pa ti posaljem par

Evo testiram novu napravu MIX4ALL, mlatim po ovim L-band satelitima
geostacionarnim, Sad cemo se malo prebaciti i na S i C band da tu vidim kako

---
Ova e-posta je provjerena na viruse Avast protuvirusnim programom.

Re: Avago RF pojačala

ako

Re: Avago RF pojačala

dobiju besplatno.

antena, samo i sa njom ima dosta posla. Ja sam se jedne takve americke od
2.5m rijesio. To ti je nekako nit mimo nit vrit. Ili treba staviti nesto 6m
promjera ili nista :-)

---
Ova e-posta je provjerena na viruse Avast protuvirusnim programom.

Re: Avago RF pojačala

Re: Avago RF pojačala

:-)

Re: Avago RF pojačala

ashoduju neku svoju...

Re: Avago RF pojačala

rashoduju neku svoju...

su bili ti nacrti do sada :-)

sa kalibriranim instrumentom da mi izmjeri oscillator za 76GHz transverter.
:-)

---
Ova e-posta je provjerena na viruse Avast protuvirusnim programom.

Re: Avago RF pojačala
On Wednesday, December 16, 2015 at 3:30:02 PM UTC+1, 9a4qv wrote:

e? Sa

vo, neki

ti gdje

reba netko