Autoradio FORD2015

Ovako imam dotièni autoradio i kod za njega ali nemam pojima kkao ubaciti kod.....kad ga upalim ni¹ta nema na displayu....a kad ubacim kazettu traka se vrti......

Ima neka procedura za kod ubaciti ili?

Reply to
mtech

Sorry nije 2015 nego 2014!

Reply to
mtech

Pozdrav

Jeli imas bilo sto na disp.? Ako imas neke crtice ,pokusaj pritiskati gumbe od memorije ,(M1 - mjenja prvu cifru, M2 -drugu itd) Na kraju ,ili scan (pritisnes gumb od vol) ili strelica gore ili... Nije mi poznat model, ali to je tako u vecini ,pa ako nitko ne javi bas za taj ......... Ako nemas nista na display-u ,to bi mogao biti kvar na osvjetljenju (pokusaj gledati sa strane ili osvjetliti disp. izvana ) mozda se nesto nazire... Mozda treba ukljuciti radio i pricekati pola sata (cca) ako si puno puta pokusavao, da ti opet "pruzi priliku"!

Dr Wagner

Reply to
Bezimeni

backlight ne radi...ali sam ga osvijetlio iza i nema ni¹ta na display-u.......nisam poku¹avao jer nema ni¹ta....samo jednom ali isto ni¹ta :-)

Evo do sad je bio upaljen kojih pola sata...sad æu ga ponovo ostaviti pa mo¾da doðe sebi....

Reply to
mtech

Procedura za kod ti je tu

Jel si dobro spojio radio....vecina fordovih autoradija treba dva minusa....

Reply to
fuke