Atestiranje elektronike

Ako u Hrvatskoj proizvedem neki elektronièki ureðaj i ¾elim ga staviti na tr¾i¹te, trebao bih ga prvo certificirati kod nadle¾nih tijela?

Vani to odraðuju VDE, TUV i ostali, no ipak æe morati proæi i provjeru je li u skladu s na¹im normama. Tko i gdje to odraðuje kod nas?

Reply to
Mario Malenica

Pozdrav

Kada smo mi radili aparate (juke ,game itd) ateste je radio EUROKONTROL (ili sa C) ,a to je onaj osnovni (da struja ne ubije bas svakoga tko se priblizi) , mjeri otpor izmedju faze i mase i jeli uzemljenje spojeno na masu itd ....! Frajer ima unimer i certifikat , to izmjeri ,uzme 100-

200 Kn ,papire posalje postom (mjerenje se vrsi na mjestu gdje je instaliran aparat) ,a ti sa time mases raznim inspekcijama !!! To je jedino sto pali . Kada smo radili uredjaje za neke vanjske firme ,onda se moras skrivati iza nekog tko ima ISO jer su ti inace badava svi atesti ! Neka mjerenja i izdavanje "certifikata" radi i RIZ u Bozidarevicevoj ,ali to je nosio moj kompa ,jer smo trebali neki papir (a to je islo ,piva-klopa i izmjereno)

Dr Wagner

Reply to
Bezimeni

Ma, prije ili kasnije æu poslati opremu na CE testiranje (zapravo, to i moram), do tada moram imati bar ne¹to, ako ¾elim postavljati ureðaje okolo.

Reply to
Mario Malenica

Koji ti je tip uredjaja , jesi li u Zg ? Ako je zabavna elektronika , u igri si........!!!!!!!

Dr Wagner

Reply to
Bezimeni

Koncar Institut i CEI-IETA (bivsi RIZ-IETA) i ZIK

RIZ je najbolja solucija.

Inace koji je uredja u pitanju? Mi smo slali u TUV i kostalo nas je oko

48000EUR

Inace nije to bas tako jednostavno. Prvo moras vidjeti koje standarde mora postivati uredaj i onda zatraziti ta ispitivanja.

Korisni linkovi

282_en.pdf
Reply to
Kresimir Pecnik

[...]

Jel to tamo sefuje moj stari profa Siladi?!?

Reply to
Hector

Poima nema. S njima vise ne poslujemo jer su extra losi. Bilo je najbolje kad smo im poslali unimere na kalibraciju i oni ih sve kalibrirali...pa i jedan neispravan (pokazuje bedastoce na ampermetarskom podrucju) ;-( a naplatili su oko 1000kn po unimeru. Jebo sam im sve po spisku i kasnije skonto da oni uopce nemaju akreditaciju kao mjeriteljski laboratorij. Od tada idemo u CEI-IETA. Jest da su spori do jaja al bar imaju certifikat.

Reply to
Kresimir Pecnik

Jos malo dodas na tog soma i kupis FLUKE, lol Kazes extra losi, a mi od njih kupujemo upravljacku elektroniku za tramvaje. Ako nemogu ubazdarit unimere kako mogu napravit tramvaj koji bi trebao biti dobar?

Reply to
Hector

Energoatest Kruge 48

Reply to
----d3NY----

Pozdrav

Ma uvaljuj to na crno !!!!!!!!!

Stara Retkovecka izreka o poslovanju :

STO CRNJE , TO BOLJE !!!!!!!!

Dr Wagner

Reply to
Bezimeni

Industrija i slièno.

Reply to
Mario Malenica

Ma, da, veæ dva dana kopam po IEC dokumentaciji.

Hvala.

Reply to
Mario Malenica

Za monta¾e po koko¹injcima, samo naprijed, a tamo gdje se vrti neka lova, ni u ludilu.

Reply to
Mario Malenica

Pozdrav

I u Dubravi je to tako ; Ako nikako drukcije , onda posteno !

Nisam siguran sto radis ,ali ako se ne radi o nekoj mjernoj opremi , mislim kako tu nisu neophodni neki veliki certifikati o tocnosti (obicno malo "friziranih" podataka ) !!!!! Ovo sto vi tu mozete proizvesti , a nije skuplje od konkurencije (istok-zapad) ionako nemoze vratiti lovu za neke velike testove i certifikate , a cim izlazis van onda sve to i ne vrijedi !!!!!???? Zato su dovoljni ovi sa unimerom........!

Dr Wagner

Reply to
Bezimeni

Fulao si i sefa i stanicu. Al, tko sam ja da to mijenjam? :)

Rasprodaja elektronskih dijelova i sklopova

PONUDA 20.03.2007. USB adapteri

www.geocities.com/plavironhill
coin

Pozdrav

Ne kaze se FULAO , bar u mom selu !!!!!!

A zasto ?

Dr Wagnrer

Reply to
Bezimeni

Ako razmi¹lja¹ o masovnoj proizvodnji tehnièke robe ¹iroke potro¹nje, onda gubi¹, previ¹e igraèa se time bavi. Ako razmi¹lja¹ o proizvodnji malih specijaliziranih serija za odreðene grane industrije ili tr¾i¹ta, gdje je bitan MTBF i tehnièka podr¹ka, a cijena toliko i ne, dobiva¹ (naravno, ako ti proizvod radi). No, dosta ekonomije, nije ovo grupa za to.

Reply to
Mario Malenica

Jesi fulao. A kako se kod tebe reèe, ne interesira me.