AD620

Pozdrav grupi,

Tra¾im nekoga tko ima konkretno iskustvo sa AD620, a ima volje za kratku prepisku.

Naime, sla¾em nekakvu vagu sa spomenutim èipom koji se u mojem sluèaju èudno pona¹a i ne daje ¾eljeni rezultat pa bi mi dobro do¹la pomoæ nekoga tko je pro¹ao kroz isto ili slièno.

Pozdrav

Reply to
Dr.No

èudno

Reci ?to te mu?i...

--
- while (1);

"I don't believe anything I hear and only half of what I see..."
Reply to
while(1);

:-) ako ti se neda maltretirati grupu, mo¾emo i mailom..... ali da poènem... dakle, dva load senzora (senzor vage-svaki se sastoji od dva otpora u seriju sa izvodom u sredini,a pod pritiskom jednome vrijednost pada a drugome raste) spojena su u most koji u jednoj dijagonali ima 2000 ohma, i kad oba stisnem u ¹kripcu promijeni se za par ohma. Ako na jednu dijagonalu spojim npr 12V, isti pritisak na drugoj dijagonali proizvede razliku od oko 10 mV. Dakle most je OK i tu nema problema. Iza toga je spojen AD620 takoðer na istih 12V(pinovi 4 i 7), izmeðu pinova 1 i 8 je otpornik od 470ohma (trebalo bi 500 za pojaèanje 100, ali ovaj èas nije bitno). Spomenuta dijagonala mosta koja proizvede onih desetak milivolti spojena je na pinove 2 i 3, a pin 5 na djelitelj od dva puta pu 5 kilohma koji je spojen izmeðu plus 12 V i mase. Izlaz (pin 6) bi se trebao (sa stiskom ¹kripca) mijenjati za cca 1V, ali se to ne dogaða nego nekontrolirano pliva izmeðu skoro 0V i oko 3,5V !!!

E sad, ako si imao strpljenja èitati i vizualizirati sve ovo, pitam se... Mo¾e li ovo funkcionirati sa jednostrukim napajanjem ili mora biti simetrièno? Na kojem potencijalu mora stvarno biti pin 5 (REF) i mijenja li to ne¹to na stvari?

Èip je ¾iv i zdrav i imam ih (hvala Bogu) dvadestak pa si mogu dozvoliti luksuz i da kojeg uni¹tim :-)

Eto, to je situacija, pa sad ti vidi, ako ima¹ volje...

Hvala i pozdrav

Reply to
Dr.No

Izvod REF (pin 5) ti treba biti na "èvrstoj" masi u odnosu na napajanje, ne na razdjelniku napona! Ako ¾eli¹ radit s jednim naponom napajanja pogledaj str. 14, Figure 38. A .....Pressure Monitor Circuit that Operates on a 5 V Single Supply.

iz PDF-a:

Vodi raèuna o stabilnosti napona za napajanje mosta, mora biti izuzetno stabilan, ako ¾eli¹ dobiti precizno mjerenje.

LP, Kuki

Reply to
Kuki

:-) za poèetak bih bio zadovoljan sa nepreciznim, samo nek' je mjerenje....

:-)

pozdrav

Reply to
Dr.No

Ja sam radio s AD623 i ako te zanima javi se na mail. pozdrav

Reply to
Quercus

REF postoji upravo zbog jednostrukog napajanja i odredjuje '0' tj napon na izlazu kad je razlika izmedju ulaza 0. REF je najcesce 1/2Vcc ali to ovisi o aplikaciji.

Izmedju kojih pinova mjeris 0 - 3.5V izlaza i REF ili izlaza i mase?