900 MHz

Pozdrav ljudi!

Jel postoji neki ure=F0aj, s kojim bih mogao provjeriti dali ure=F0aj =B9alje 900 MHz RF signal. To=E8nije, radi se o 868,42 MHz.

Unaprijed hvala na odgovorima.

Reply to
GaMa

skener, spektralac....

Jel postoji neki ureðaj, s kojim bih mogao provjeriti dali ureðaj ¹alje 900 MHz RF signal. Toènije, radi se o 868,42 MHz.

Unaprijed hvala na odgovorima.

Reply to
mtech

Kak ne, zove se prijemnik :)

Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

Reply to
Tomy, 9A5ALL

Jel postoji neki ureðaj, s kojim bih mogao provjeriti dali ureðaj ¹alje 900 MHz RF signal. Toènije, radi se o 868,42 MHz.

Unaprijed hvala na odgovorima.

Reply to
zdr

Jel postoji neki ureðaj, s kojim bih mogao provjeriti dali ureðaj ¹alje 900 MHz RF signal. Toènije, radi se o 868,42 MHz.

Unaprijed hvala na odgovorima.

probaj se "zakaciti" na anteski ulaz(69-kanal) nekog starog televizora pa mozda nesto u obliku smetnj i prodje

Reply to
Hrvoje Aras

Pri slu¹anju slabije FM-postaje, èuju se smetnje sekundu prije nego ¹to zazvoni mobitel koji se nalazi blizu antene FM-prijemnika..

Ma radi se o RF daljinskom upravljacu, koji radi na 868.42 MHz, pa me zanima, jel on salje RF signal. Nisam shvatio, kako si mislio da se zakacim na antenski ulaz?

Reply to
GaMa

Izvrsno! znaci da se moze... A gdje bih ja nasao takav prijemnik za probu?

Reply to
GaMa

Ma radi se o RF daljinskom upravljacu, koji radi na 868.42 MHz, pa me zanima, jel on salje RF signal. Nisam shvatio, kako si mislio da se zakacim na antenski ulaz?

stavi daljinac na sami RF(antenski) ulaz televizora i prosetaj malo po UHF-u i gledaj sliku dok pritisces botune

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

Na?i nekog radioamatera u okolici koji ima UHF prijemnik za to podru?je (ili scanner). Druga solucija ti je RTV serviser koji ima spectrum analyser.

Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

Reply to
Tomy, 9A5ALL