12V lightshow

Bok

Kao sto pise u naslovu, izradio bih 12V lightshow. Dali mozda netko ima kakvu shemu za izradu il me moze uputiti nekamo

Thx

Reply to
Igor Hvasta

Hm. Kolike snage zarulje? S pretvaracem za 220 ili bez?

--
Petar Klicov, makni SPAM za reply
kaciga glavu ?uva, a ?ta ?uva kacigu !??!?

PEROOOOOOOO! covjek tarazi 12V. :-)

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

Kakve efekte ocekujes? Ako sve radis na 12V, mozes npr koristiti 4017 dekadski brojac, tranzistore kao sklopke i prikljucis one male 20W, 12V halogene reflektore i evo ti light show! :-)

Reply to
-Rio-

Pa i ovaj radi na 12 V. Sam sto podize na 220 volti zarulje :). Pitam jer sam ja napravio jedan light show koji radi na 12 V ali ima pretvarac na 300 V koji poganja jedan strobo i u isto vrijeme drzi na zivotu jednu black-light zarulju. Takodjer na njega spajam jedne fancy reflektorske zarulje kojima nikako ne smeta 300 V, stovise, toliko im i treba. Stvar trosi malo vise struje od 12 V zaruljica, jer pretvarac ima korisnost od samo 80%, ali nista pretjerano.

--
Petar Klicov, makni SPAM za reply
kaciga glavu ?uva, a ?ta ?uva kacigu !??!?
http://fly.srk.fer.hr/~kpero
Reply to
Pero

Kakav lightshow? Ako misli¹ napravit ne¹to tipa ¾aruljice koje æe treperiti u ritmu muzike, to najvjerojatnije neæe¹ moæi sa obiènim halogenkama, pretrome su. Ja sam slo¾io sa ledicama(modificirao sam onaj lighshow kit iz chipoteke) i ba¹ lijepo izgleda. Shema ti je na binsima.

Reply to
fzdunic

Koje si ¾arulje koristio da ti stalno ne pregaraju?

Reply to
Mario

Ja imam svoju ideju za lightshow - napravio sam VU metar. sada æu samo na svaku ledicu spojiti relej i na svaki relej reflektor i u struju spojiti.

Reply to
Mario

Za light show koristim normalne reflektorke. Ima ih i u 12 V izvedbi, ali ja koristim one normalne od 40 W za 220 V.

Za strobo koristim xenonicu od 4000 kV.

Blacktube je od 10 W.

--
Petar Klicov, makni SPAM za reply
kaciga glavu èuva, a ¹ta èuva kacigu !??!?

treperiti

Pa za light show netreba treperiti zarulja vec se treba paliti gasiti u ritmu muzike. Za tako nesto ti je normalna zaruljica skroz OK.

--
Petar Klicov, makni SPAM za reply
kaciga glavu ?uva, a ?ta ?uva kacigu !??!?
http://fly.srk.fer.hr/~kpero
Reply to
Pero

E, dali mo¾e¹ dati link na stranicu sa koje si pokupio ideju?

Reply to
Mario

stavi optocupler moc304* i trijak, mehanicki relej zbog velikog broja prekidanja nece dugo trajati.

Ljep¹e izgleda kad treperi... :-) A i jednostavnije je napravit takav lightshow.

Reply to
fzdunic