newsserver

Hej. Har flyttat o har numera HSB Bolina som bredbandlev. De saknar egen newsserver, o min fråga är, vad använder ni för servrar... Just nu tvingas jag prova Googles webbaserade newsserver.. Usch..

Tacksam för svar.. Gärna till min mejl snipped-for-privacy@comhem.se

Mvh johan Stenkilsson

Reply to
Johan Stenkilsson

"Johan Stenkilsson" skrev i meddelandet news: snipped-for-privacy@posting.google.com...

Jag kör med news.individual.net . Kräver registrering men funkar utmärkt.

Mvh Gustav

Reply to
Gustav Holmquist

Ja den fungerar mycket bra.

Jag prenumererar på news.giganews.com Det ger tillgång till alla binaries grupper med allt som finns där. OK, inte gratis, men man får vad man betalar för...

Pepe

Reply to
Pepe

Skriv ett mail till dem !

Jag tog upp det med deras support för nåt år sen, då sa de att fanns det bara tillräckligt många intresserade så kunde de tänka sig att sätta upp news.

Annars kan man ju köra från jobbet :-)

/Mats

Reply to
Mike Bravo