Złom komputerowy - gdzie skupują/sprzedają

Witam Czy ktoś z szanownych grupowiczów orientuje się gdzie można kupić złom komputerowy na wagę? Interesują mnie głównie dyski twarde. Okolice Polski południowej, najlepiej Bielsko-Kraków.

Pozdrrr... Reksio

Reply to
Reksio

Użytkownik "Reksio" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:chpbb6$d63$ snipped-for-privacy@news.onet.pl

W bookmarkach mam dwie firmy recyclingowe. Przypadkiem zlokalizowane w interesującym Cię rejonie ;-)

- Kraków
- Bielsko-Biała.

Reply to
Marek Dzwonnik

Rozmawiałem teraz z Bielskiem - mało mają sprzętu komp, głównie pralki, lodówki, itp.... Na dyski nawet nie mam co liczyć. Spróbuję jeszcze z Krakowem. Dzięki. Reksio

Reply to
Reksio

A może wiesz kto zajmuje się recyclingiem elektroniki przemysłowej w Polsce, albo jeszcze lepiej w Niemczech?

Leszek

On Thu, 9 Sep 2004 12:32:46 +0200, Reksio napisał:

Szukasz jakiejś sensacji :-) ?

Reply to
Verox