Złącze ZIF do taśmy lcd - jak szukać.

Witam.

Mam LCD który podpięty jest do płytki za pomoca elastycznej foliowej
tasmy (końcówki wkładane do gnizadka sa pokryte "czyms" metalicznym).

Taśma ma 20 "pinów". Szerokośc taśmy to dokładnie 10.50mm. Jednostronna.
raster 0.5mm.

Jakie parametry powinienem jeszcze znać, aby zakupic wlaściwe
gniazdo/złacze ZIF?

PDF tutaj:

http://download.maritex.com.pl/pdfs/op/FS-JCG160240A.pdf

Znalazłem złacze ktore wygląda rozsądnie:

http://www.maritex.com.pl/pl/shop/products/ggid/9242

Ale może są inne.

Czy takie złacza wystepują w wersji przewlekanej? Na czas budowy
prototypu było by mi wygodniej bawic sie przewlekanym.

Re: Złącze ZIF do taśmy lcd - jak szukać.

WyglB1%da na to, BF%e to wszystko. IloB6%E6 pinF3%w i raster.20%
20%

Do tego rastra chyba nie... Do 1.0mm wystEA%pujB1% (np. w Cyfronice).

P.

Site Timeline