Zgarnij doładowania

Witam
Chcesz zgarnąć doladowania, skorzystaj zanim bedzie za pózno.
Doladowania dowolnej sieci.
LINK : http://skroc.pl/bonusdoladuj

Pamiętaj o podziękowaniu :)

Pozdrawiam

Re: Zgarnij doładowania

Przyjdź, to ci "podziękuję"

--
Czarek

Re: Zgarnij doładowania

Daj spokój, będziesz odpowiadał jak za człowieka... Nie warto :)

Re: Zgarnij doładowania
W dniu czwartek, 5 września 2013 18:34:54 UTC+2 użytkownik sundayman na
pisał:
˝owieka... Nie warto :)

A co? Nie działają te doładowania?

Re: Zgarnij doładowania

Nie za doładowanie tylko za spam ;-)

--
czarek

Re: Zgarnij doładowania
W dniu czwartek, 5 września 2013 19:06:10 UTC+2 użytkownik Czarek napis
ał:
nik sundayman napisaďż˝:
ż˝owieka... Nie warto :)

Dalej  nie trybie. Jest strona. Napisane ze jak podać numer to doładuje
 za friko. Ty piszesz`w sposób całkowicie niezrozumiały że za jaki
ś spam. Możesz wytłumaczyć tak żebym ja zrozumiał co chciałe
ś napisać?

Re: Zgarnij doładowania
on tak nie rozumie, trzeba mu powiedzieć, żeby wygenerował wniosek...

Re: Zgarnij doładowania

Zacytuje z innej grupy, którą bydle spamowało:

Andrzej

Re: Zgarnij doładowania

Udajesz głupiego, czy jak ?
Wiesz, co to netykieta ? Nie rozumiesz, że spamowanie jakimś gównem grup
tematycznych jest przejawem chamstwa ? Może w ogóle zacznijmy tutaj
umieszczać ogłoszenia o samochodach, wynajmie mieszkań, i co tam się
komuś podoba ? W dupie mam jego doładowania, i najchętniej razem z
Czarkiem sam bym mu doładował.

Weź kogutek, bo naprawdę...
Uniosłem się niepotrzebnie :)

Re: Zgarnij doładowania
W dniu czwartek, 5 września 2013 21:14:20 UTC+2 użytkownik sundayman na
pisał:
duje za friko. Ty piszesz`w sposób całkowicie niezrozumiały że za j
akiś spam. Możesz wytłumaczyć tak żebym ja zrozumiał co chcia
łeś napisać?
 grup

ja was rozumie. Też nie podoba mi się spam. Ale jest i spam pożyteczn
y. Przykład. Wkurwiłem na grupach do białości sporo ludzi. Robiłe
m, robię i będę robił to dalej bo nie znoszę głupich ludzi.  Ja
k by ktoś z tych co ze mną zadarł miał mój numer telefonu to mó
gł by mnie wciąć na taki numer jak tutaj ktoś reklamuje.

Re: Zgarnij doładowania

No to się mocno nie zgadzamy. Nie ma żadnego "pożytecznego spamu", tak
samo jak nie ma "przyjemnego smrodu". A celowe śmiecenie w usenecie jest
niestety przejawem albo zwykłego prymitywizmu albo desperacji (to
najczęściej w przypadku różnych firemek, które nie mają pomysłu na
lepszą "reklamę"). To jest dokładnie to samo co zaśmiecanie wszystkiego
dookoła reklamami, albo łażący po mieszkaniach akwizytorzy wszelkiego
badziewia.

Można by się zastanawiać, na co jeden z drugim debilem liczy, bo
skuteczność tego to jest chyba na poziomie prawie zerowym. No ale takiej
refleksji można oczekiwać od kogoś, kto ma trochę pomyślunku,
a o to jak widać trudno.

Re: Zgarnij doładowania

Jest jeden wyjątek. Syrena 105 :-)

Re: Zgarnij doładowania

iej

http://tinyurl.com/lozo7ddv Widac ze wystarczy wyslac do firmy papier ze zm
iana numeru konta i pol banki masz na koncie. Inny sposob to umiescic na fo
rum jakies doladowania i tez pare tysiecy wpadnie do kiesy.

Re: Zgarnij do?adowania
Tinyurl sie wzielo i zacielo link bezposredni:
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,14556389,Wyludzili_pieniadze_nie_tylko_od_metra__Firma_ostrzegala.html

Re: Zgarnij doładowania

Działają, ale spamer ukrył jeden malutki, acz istotny element malutkim
druczkiem na dole http://doladuj-za-darmo.pl/

Re: Zgarnij doładowania
Hello Piotrek,

Żeby było zabawniej, to jeszcze wczoraj tego tekstu na dole nie było.
Również tego wyżej.

 RoMan
Re: Zgarnij doładowania
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"  napisał w

Hm, chyba byl.
Byl tez ten u gory na fioletowym tle ... ale tylko IE, firefox go nie
wyswietla.

J.

Re: Zgarnij doładowania

Dzialaja, a jak! Tylko nie mysl ze to twoje konto bedzie doladowane:)

Re: Zgarnij doładowania

"Regulamin" też jest ciekawy, zacznę od końca:

  9. Sądem właściwym do rozpatrywania
wszelkich sporów związanych z
korzystaniem z usług dostępnych w
ramach Serwisu jest sąd właściwy