Wyświetlacz LED z piktogramami

Gdzie można kupić w Europie wyświetlacz taki jak ten albo podobny?

http://i47.tinypic.com/2cqemgl.jpg

Re: Wyświetlacz LED z piktogramami

Np.  Mariteksie:
http://www.maritex.com.pl/pl/shop/productInfo/ggid/169/pid/2843/page/1/backurl/shop%2Fproducts%3Fggid%3D169%26page%3D1

Co prawda ikonki całkiem inne i więcej cyfr, nie wiem czy się
załapuje na "podobny".

Pozdrowienia,
MKi

Re: Wyświetlacz LED z piktogramami
?
ckurl/shop%2Fproducts%3Fggid%3D169%26page%3D1

Niestety nie załapuje się ze względu na to że Maritex ma LCD a ja p
otrzebuję LED

Re: Wyświetlacz LED z piktogramami
A ile ich potrzebujesz i jak bardzo nietypowych? Bo w niewielkich
seriach, to się opłaca produkcja własna - ledy smd na płytce, ramka
plastikowa (biała) z otworami nad ledem - robiące za "reflektor" pod
piktogramem/kreseczką, i naklejana od frontu folia/tworzywo (jak w
klawiaturach membranowych) z przeźroczystymi piktogramami/kreskami. Ale
i tak chyba prościej zrobić LCD graficzne, które wyświetli twoje
piktogramy, a jeszcze taniej - zwykły 7seg + ledy podświetlające
piktogramy-ikonki w folii obudowy, jako dodatkowe, a nie zintegrowane z
wyświetlaczem..