Wyswietlacz do DECT

Witam

Moze ktos wie gdzie ew. szukac wyswietlacza do aparatu philips dect623 ?
Jest to W-LED color, graficzny z podswietleniem ktore niestety padlo
szukanie po oznaczeniach niewiele dalo, jest na nim naniesiony taki symbol
W-LED-C8098067A-5W09A14-060112F/B6
- matryca jest sprawna tylko malo co widac bez podswietlenia :(

Pozdrawiam

Re: Wyswietlacz do DECT

Nowy z bazą kosztuje na allegro ok. 100zł.
Możesz go potraktować jako dawcę części.

t-1

Re: Wyswietlacz do DECT
A jeśli koniecznie chcesz naprawiać to proponuję Wolumen w Warszawie.
Znajdziesz tam za parę złotych słuchawkę z odzysku.

t-1

Re: Wyswietlacz do DECT

A jakaz to naprawa ?
- wyjac tasiemke ze zlacza i wsadzic w nie nowy display
nawet lutownicy nie trzeba grzac ;) ale do W-wy mam ciut daleko
wiec jakbys przypadkiem cos spotkal (np. rozbita obudowa)
a w sensownych pieniadzach to daj znac.

Pozdrawiam

Re: Wyswietlacz do DECT

Gdybym pilnie potrzebowal nowy to moze bym i kupil
ale potrzebuje sam wyswietlacz
wiec stowe wyrzucac IMO bezsens ;)

Re: Wyswietlacz do DECT

Przepytywałem kiedyś autoryzowany serwis przyzwoitego telefonu SvissVoice
Avena o części zamienne, konkretnie klawiaturę.
Najmniejszą dostępną częścią zamienną była kompletna słuchawka.
Za niewiele więcej można było kupić nowy komplet z bazą.

Re: Wyswietlacz do DECT

Dlatego chyba pozostaje mi szukac jakiegos uszkodzonego egz.
Mam 2 decty podlaczone pod voipa i 2 linie "zrownoleglone"
wiec nie jest to sprawa bardzo paląca ;)
Mozna niezaleznie wychodzic z obu baz, a pol. przychodzace
odebrac na dowolnej sluchawce - wiec poki co na niej odbieram
bo wybieranie numeru z ksiazki jest teraz lekko upierdliwe ;)

Pozdrawiam

Re: Wyswietlacz do DECT

Podejżewam, że to jest podobny wyświetlacz do modelu 645.
Jeśli tak (sprawdź na zdjęciach tych słuchawek) , to ci wyślę lekko
udzkodzoną słuchawkę z dobrym wyswietlaczem za koszty wysyłki. Podaj namiar.

 t-1

Site Timeline