Wyłącznik z czujnikiem ruchu.

Chciałbym zamontować sobie wyłącznik z czujnikiem ruchu. Coś takiego jak w poniższej aukcji:

tym, że minimalne obciążenie jest określone na 40W. Pod wyłącznik Chciałbym podłączyć jeden kinkiecik w przedpokoju, gdzie jest nie dość, że żarówka energooszczędna to jeszcze coś około 6W mocy. Obawiam się, że to albo wcale nie będzie działało albo żarówka będzie sobie błyskała tak jak miałem z podświetlanymi wyłącznikami.

Ma ktoś jakiś pomysł jak to można ze sobą pożenić? Jakiś kondensator równolegle do żarówki? Chyba, że można to jakoś przerobić, aby nie brało zasilania przez żarówkę (w miejscu gdzie chciałbym to zamontować mam dostęp do zasilania 220V)

Reply to
bhk

Użytkownik "bhk" <bkot@_USUN_polsoft.pl> napisał w wiadomości news:ikft25$2ll$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

Z tym, że minimalne obciążenie jest określone na 40W. Pod wyłącznik

Będzie błyskać, nawet i przy większej mocy, przy wszelkiego rodzaju żarówkach energooszczędnych, LED-ach itp - to się nadaje tylko do zwykłych żarówek, które bez problemu odprowadzą prąd, który tam cały czas płynie (nawet do kilku mA).

Kupić czujnik z wydzielonym zasilaniem i obciążeniem np. taki jak w halopakach. Jeśli estetycznie nie podejdzie, widziałem też inne wersje (przejściowka z gwintem E27 itp). Być może istnieją też wersje podtynkowe?

e.

Instnieją:

- Czujnik ruchu do żarówek i oświetlenia LED 141.15 PLN brotto lub
RUCHU DO LED LEDÓW I ŚWIETLÓWEK ENERGOOSZCZEDNYCH 0-500W

37,89 zł nie podane czy netto czy brutto Osobiście nie sprawdzałem ale za 40zł prawie sam bym zaryzykował.
Reply to
j.r.

Myślałem o ty, ale właśnie estetyka jest tutaj niestety wątpliwa.

To ma szanse działać, tylko ta cena. Zdecydowanie wolałbym coś poniżej

100zł.

Nie wiem jak sklep to wydedukował, że będzie działało z Led i świetlówkami skoro producent tego nie potwierdza (min.obciążenie 40W) no i połączenie 2 przewodowe.

Przy tym deklarują że będzie działać z Led (połączeni 3 przewodowe) Idąc tyn tropem ten też powinien być OK:
Szkoda tylko że w tamtej obudowie zdecydowanie bardziej mi pasuje.

Udało sie jednak znaleźć taki dla instalacji 3 przewodowej:

Pozdrawiam, Bogdan Kot

Reply to
bhk