Wyłącznik, programator czasowy tygodniowy LCD - wt

Wygrzebałem z szuflady taki wyłącznik-programator czasowy "Masterclear"

niestety brak instrukcji jak go ustawić. Widzę, że pełno podobnych jest na allegro. Czy posiada ktoś do niego instrukcję programowania? Lub w kilku zdaniach ją opisze?

Znalazłem tylko taką instrukcję do podobnego urządzenia:

Bonifacy

Mam identyczny jak na Twoim zdjęciu, i powiem że instrukcja mi dawno zgineła ale ustawianie jest w sumie banalnie proste ;) Wiem że miałem w nim problem z baterią ale udało mi się coś tam wepchnąć..

Ustawianie zaczal bym od zegara (przycisk clock i odpowiednie przyciski z górnego rzędu) a pozniej programy zalaczenia (timer+ przyciski z górnego rzędu), Wyłacznik ten posiada mozliwość działania w wybranych dniach tygodnia, jak również funkcję random, czyli włączanie się o przypadkowych godzinach. Nie chce mi sie go teraz wykopywac zeby sprawdzic co i jak bylo ustawiane. ;)

Gejzero

Reply to
Gejzero

Mam dokładnie taki sam. Znalazłem nawet instrukcję :)

za jakość, nie starałem się. Myślę, że wystarczy.

W moim niedawno padł akumulator podtrzymujący pracę. Musiałem wymienić. Radzę od czasu do czasu podłączać do kontaktu.

Michał