Wideo Domofon jakie przewody ? (80m) - Page 2

Re: Wideo Domofon jakie przewody ? (80m)
Wielkie dzięki! No to teraz już wiem co i jak! Najpierw rozwinę ten
kabel 4żyłowy po ziemi (na razie całe 100m a potem przytnę do
potrzebnych 80ciu)
Do tego podłączę Cały komplet Wideodomofonowy."Dołożę" dwużyłowy
sieciowy 2x1 mm i będę miał w sumie te 6 żył.
  Oczywiście muszę nieco poczekać aż sie nieco ociepli. Bo w końcu nie
jestem tak zdesperowany...

Rylen

Re: Wideo Domofon jakie przewody ? (80m)
Vitam ponownie! Videodomofon już chodzi.
Zastosowałem komputerową skrętkę 70m
2x4x0,5 linka.Po pierwszym podłączeniu ekran "mrugał "jakoś
i jakby przygasał. Ponieważ zostały 2 żyły wolne
to zrównolegliłem zasilanie i problem ustał.
Tak że dziękuję wszystkim za pomoc.
pomimo że nie jest to przewód ekranowany to przydźwięku
jednak nie ma!
Myślałem że to nie pójdzie (bo tak mi powiedział "fachowiec")
na moje szczęście sie mylił.
ps: W opisie "stoi" że zasilanie ma być 15V DC , w rzeczywistości
jest 18V (z zasilacza) ale próbowałem na akumulatorze z UPS
który miał 12,3V i też chodzi. Jest to o tyle ważne że
można podtrzymać wewnętrzny zegar (W pamięci są zapisywane czasy
wykonania poszczególnych zdjęć.

Rylen

Re: Wideo Domofon jakie przewody ? (80m)

15V bo trzeba liczyć się ze spadkami. 18V też pojdzie bo cały domofon
zasilany jest ze scalonych stabilizatorów 12V oraz 5V