Vp-p

Nic nie napiszę o rozmowie pomiędzy dwoma inżynierami, coby niczego n
ie sugerować.
Owe inżyniery to: (A) elektryk, (B) elektronik. Ile mamy w gnieździe? 2
30Vp-p, czy 115Vp-p?

Re: Vp-p
Nic nie napiszę o rozmowie pomiędzy dwoma inżynierami, coby niczego nie
sugerować.
Owe inżyniery to: (A) elektryk, (B) elektronik. Ile mamy w gnieździe?
230Vp-p, czy 115Vp-p?

A jest trzecia możliwość?

Re: Vp-p
W dniu czwartek, 4 lipca 2013 10:34:28 UTC+2 użytkownik Andrzej napisał
:
˝ci
rami, coby niczego nie
ďż˝dzie?

Tak, jest. Nie mniejjednak, jak nie masz nic do powiedzenia w temacie, to n
ie przeszkadzaj.

Re: Vp-p

A jaki jest temat? Jeden podał pierwszą wartość a drugi drugą i teraz mamy
się z nich nabijać i narzekać na stan polskiej edukacji? Czy może jest jakiś
ukryty przekaz, którego nie załapałem? :)

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/

Thursday, July 4, 2013, 10:54:35 AM, you wrote:

Dość tego - *PLONK!* za trolling.

 RoMan
Re: Vp-p

Tak, jest. Nie mniejjednak, jak nie masz nic do powiedzenia w temacie, to
nie przeszkadzaj

Mam do powiedzenia. Wiem co to jest napięcie p-p.
Ale Ty rozumiesz dowcip dopiero gdy na końcu postawi się taki śmieszny
znaczek.
Więc tłumaczę: skojarzyło mi się z audiotele, gdzie specjalnie są 2
absurdalne odpowiedzi,
aby nawet mądrzy inaczej wybrali właściwą i zadzwonili za te 3zł+VAT.
EOT

Re: Vp-p

Amerkanscy ?

W naszym gniazdku mamy ~640V pik-pik.
Ale elektryka pewnie nikt tego nie uczy. Elektronika zreszta nie
jestem czy ktokolwiek - mozliwe ze tez nikt nie uczy, ale kiedys
powinien sie spotkac z tym terminem.

J.

Re: Vp-p

To pewnie taki doktor czy magister elektryk powinien wiedziec, bo po co
mi prostemu elektrykowi po zawodowce to wiedziec .

:):):)

Re: Vp-p
A nie ~650?

230*sqrt(2)*2

Re: Vp-p

W moim gniazdku jest bardziej trapez niż sinus, więc pewnie bliżej tej
pierwszej wartości. RMS jest prawie dokładnie 230V.

Pozdrawiam,
Paweł

Re: Vp-p

Albo w przedziale
  +-6%:   611.51-689.57
albo
  +-10%:  585.48-715.59
;)

Re: Vp-p

I to jest prawidłowa odpowiedź.

--
Pzdr.
Marek

Re: Vp-p
Nic nie napiszę o rozmowie pomiędzy dwoma inżynierami, coby niczego nie
sugerować.
Owe inżyniery to: (A) elektryk, (B) elektronik. Ile mamy w gnieździe?
230Vp-p, czy 115Vp-p?

Żadna z powyższych odpowiedzi. Co wygrałem?

yabba

Re: Vp-p

Mamy tyle ile doprowadzimy do tego gniazda. Oczywiście w pewnych
granicach, bo jest jakaś wytrzymałoć izoplacji na przebicie.

--
Cezary Grądys
snipped-for-privacy@wa.onet.pl

Site Timeline