układ scalony 4 tranzystory smd

Szukam układu scalonego smd zawierającego minimum 4 tranzystory . Coś w
rodzaju UL1111 jak pamiętam
Marek S

Re: ukÂład scalony 4 tranzystory smd

To mają być "gołe" tranzystory? Chodzi o miejsce czy o to żeby było w
jednym "kawałku"? Jeśli do cyfrówki i zależy Ci na miejscu, to może coś
z serii RN160? KaĹźy zawiera 2 tranzystory npn z rezystorami,
całość zamknięta w malutkiej obudowie SM6. Nawet dwie takie kostki zajmą
mniej miejsca niż układ scalony w obudowie SO. RN2607-9 zawieraja
komplementarne tranzystory pnp.

j.

Re: układ scalony 4 tranzystory smd

LM3045/LM3046/LM3086 ew. szukaj w necie pod "transistor array"

e.

Re: układ scalony 4 tranzystory smd
Raczej gołe bo tranzystor ma pracować jako wtórnik emiterowy , przeglądnę
dokumentacje i dostępność
Marek S

Re: układ scalony 4 tranzystory smd
http://sklep.avt.pl/p/pl/3291/uklad+scalony+ul1111.html
cena 60gr.

Re: ukÂład scalony 4 tranzystory smd

Ale to jest DIP a miało być SMD. Googlając na szybko znalazłem kilka
układów podobnych do UL1111, występujących w obudowach sm: CA3083,
MC3346, LM3046.
Wyglądają na obecnie produkowane, ale nie wiem jak z dostępnością i
cenami w PL. Myślę że coś jednak się uda znaleźć. Szukać pod hasłem
"general purpose transistor array" albo "transistor array".

pzdr.
j.

Re: uk3ad scalony 4 tranzystory smd
Super dzięki bardzo