układ scalony 4 tranzystory smd

Szukam układu scalonego smd zawierającego minimum 4 tranzystory . Coś w rodzaju UL1111 jak pamiętam Marek S

Reply to
Marek S

To mają być "gołe" tranzystory? Chodzi o miejsce czy o to żeby było w jednym "kawałku"? Jeśli do cyfrówki i zależy Ci na miejscu, to może coś z serii RN160{7,8,9}? Każy zawiera 2 tranzystory npn z rezystorami, całość zamknięta w malutkiej obudowie SM6. Nawet dwie takie kostki zajmą mniej miejsca niż układ scalony w obudowie SO. RN2607-9 zawieraja komplementarne tranzystory pnp.

j.

Reply to
Jacek Radzikowski

Użytkownik "Marek S" snipped-for-privacy@op.pl napisał w wiadomości news:i9ilm9$h03$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

LM3045/LM3046/LM3086 ew. szukaj w necie pod "transistor array"

e.

Raczej gołe bo tranzystor ma pracować jako wtórnik emiterowy , przeglądnę dokumentacje i dostępność Marek S Użytkownik "entroper" <entroper-pocztaonetpeel> napisał w wiadomości news:4cbd8b40$0$22794$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

Reply to
Marek S

60gr.

Reply to
tadeusz

Ale to jest DIP a miało być SMD. Googlając na szybko znalazłem kilka układów podobnych do UL1111, występujących w obudowach sm: CA3083, MC3346, LM3046. Wyglądają na obecnie produkowane, ale nie wiem jak z dostępnością i cenami w PL. Myślę że coś jednak się uda znaleźć. Szukać pod hasłem "general purpose transistor array" albo "transistor array".

pzdr. j.

Reply to
Jacek Radzikowski