Testowanie PCB

Z czystej ciekawości...  Zlecam do płytkarni dowolną plątaninę (Chiny - 8
warstw). Ogólnie mam dobrą opinię o Chińczykach, jakość/ceny/terminy i takie
tam.. Mam na pokładzie 18x18 BGA, i od Wacka i trochę mikroskopijnych badziewi.
Dostaję od nich zamówione PCB, wszystko działa jak tralala.. Cholera, jak oni
to testują?? Posyłam Gerbery. Robią jakieś Madejowe Łoże na gównianą ilość
zamówienia? Albo wogóle nie testują, będąc pewnym swojej technologii/perfekcji..

Tak czy inaczej, polecam pcbcart!!

MH

Re: Testowanie PCB
technologii/perfekcji..
Masz testowanie "oczne"  przez pracownika i mikroskop i maszynowe.

http://www.youtube.com/watch?v4A%V5i5LREGs

Re: Testowanie PCB

BTW. Lutowanie też zlecasz Chińczykom? Możliwe, że niedługo będę mieć do
zlutowania kilkaset płytek, bardzo prostych (dwie warstwy, kilka scalaków
nie-BGA).

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net /
technologii/perfekcji..
Do testowania małych ilości stosowane są "flying probe" testery.
Patrz google.

Adam

Re: Testowanie PCB

http://www.youtube.com/watch?v=-YLBFEtNHq4&feature=related

Co to za narzędzie pojawia się w 2:07?

Michał

Re: Testowanie PCB

WyglB1%da mi na test kulek. Sprawdza poB3%B1czenie przez jakieB6% sprzEA%
BF%enie w.cz.

Site Timeline