Tabela porównawcza kondensatorów

Ponieważ parę postów niżej padło pytanie na temat jakości kondensatorów elektrolitycznych, zamieściłem na mojej stronie tabelę porównawczą z parametrami (chyba) wszytkich producentów. Może komuś się to przyda. W serwisie nie jest to tak bardzo istotne Ale kupując do produkcji jest już waże, bo trzeba wybalansować dobrze między jakością i ceną A elektrolity mocno rzutują zarówno na cenę jak i na jakość urządzenia. Kupując kondensator należy zwrócić uwagę nie tylko na symbol 105C ale również na oznaczenie typu kondensatora. Np dla Panasonica dobrym typem w sprzęcie RTV jest HFZ natomiat HFQ jest słaby

uwaga!!! pliki mają 600kB

Leszek

Reply to
Leszek