Szukam ładowarki USB na 4 akumulatorki AA

Witam!

Może ktoś z Państwa mógłby poinformować mnie gdzie można kupić gotową
ładowarkę USB na 4 akumulatorki AA.
Potrzebuję coś takiego do zasilania i/lub ładowania nawigacji podczas wycieczek
rowerowych.  Wbudowany akumulator pozwala na używanie nawigacji tylko
przez 2-3 godziny.

W Leroy-Merlin jest ładowarka USB na 4 akumulatorki AAA firmy Metronic.
Pozwala ona ładować akumulatorki AAA z komputera oraz ładować urządzenia
takie jak nawigacja lub odtwarzacz mp3 z naładowanych wcześniej
akumulatorków AAA.
Jednak zastosowanie akumulatorków AA pozwoliłoby wydłużyć czas korzystania
z nawigacji o wiele bardziej niż w przypadku zastosowania akumulatorków AAA.

Mam ładowarkę akumulatorków AA/AAA, więc nie zależy mi by takie urządzenie
pozwalało także ładować akumulatorki z komputera. Ale też nie będzie mi
przeszkadzało jeżeli będzie miało także funkcję ładowania akumulatorków.

Ładowarka taka powinna mieć wyjście miniUSB lub wyjmowany kabelek USB
żeby można było zastosować kabelek z końcówką miniUSB, bo taka końcówka
jest wymagana przez nawigację.

Wiem, że dużo osób w Internecie chwali się wykonaniem tego rodzaju urządzenia
we własnym zakresie. Mnie jednak chodzi o takie urządzenie do kupienia.

Bardzo proszę o informacje.

Pozdrawiam

Re: Szukam ładowarki USB na 4 akumulato rki AA
Nie to o czym piszesz, ale podobny patent.
http://www.ontech.pl/product-pol-4003-JustMobile-PP-07-Bateria-uniwersalna-USB.html
Mam, uzywam i jestem zadowolony. Laduje sie w miare szybko, nie
rozladowuje sie jak polezy dluzej, jest niewielkie (wielkosc 2 baterii
AA) Jest tez wersja o pojemnosci 4400, +/- 2 razy wieksza wymiarami.
Plus tego jest na pewno taki ze w trasie nie wypadnie aku jak zacznie
telepac na wybojach. Ladowac to mozesz zarowno z sieci (moje mialo
dolaczony zasilacz) jak i z kompa.

--
Marcin "Ahmed" Gala
m.gala(maupa)interia.pl

Np. na allegro ?
kosztuje 39 zB3%

> [...]
 > wycieczek
 > rowerowych. Wbudowany akumulator pozwala na używanie nawigacji tylko

Może zmień nawigację? Ja używam w telefonie i działa to trochę dłużej ;)...

> [...]
 > Ładowarka taka powinna mieć wyjście miniUSB lub wyjmowany kabelek USB
 > żeby można było zastosować kabelek z końcówką miniUSB, bo taka końcówka

Wiesz, dopiero po dokładnym przeczytaniu Twojego postu zrozumiałem... Ty
chcesz urządzenie takie, jak Ci polecił Kolega Marcin, tak? Bo szczerze
mówiąc dla mnie "ładowarka na USB na 4 akumulatorki AA" oznacza
ładowarkę, która ŁADUJE 4 akumulatorki, a zasilana jest z USB... Ty
poszukujesz przetwornicy/zasilacza (bo to ma ZASILAĆ nawigację), a nie
ładować akumulatorki AA ;>... dobrze rozumiem? ;>... Jeśli tak, to temat
jest trochę mylący ;)...
Ty szukasz czegoś podobnego:
http://www.allegro.pl/item1074612649_zasilacz_bateryjny_aa_usb_lub_mini_usb_gps_ipod.html
tak?? (nie mam nic wspólnego ze sprzedającym!!).

  Konop

Re: Szukam zasilacza USB na 4 akumulatorki AA
[...]

Bardzo dziękuję.
Jest dokładnie  tak jak piszesz. Taka nazwa (ładowarka) jest na urządzeniu w
Leroy-Merlin,
chociaż w tamtym przypadku nazwa jest częściowo uzasadniona, bo jest to także
ładowarka.
Masz rację, że temat może być mylący, więc go zmieniam.

Pozdrawiam

Re: Szukam ładowarki USB na 4 akumulatorki AA

Ty uwazaj, bo to sie czesto inaczej nazywa.
Pod ta nazwa moze sie kryc ladowarka akumulatorkow AA, zasilana USB.

A to co chcesz nazywaja ladowarka awaryjna, ladowarka USB.

Allegro widze opanowane przez jeden typ
http://www.allegro.pl/item1076303815_kieszonkowa_awaryjna_ladowarka_do_telefonow_hit.html
ktory jakos nie wzbudza mojego zaufania.

Ale obejrzyj cala kategorie.

A tak swoja droga to chyba naprawde latwiej zrobic niz kupic.
4 paluszki, gniazdo USB, zabezpieczenie zwarciowe i nawet przetwornicy
nie trzeba..