SMS z mobilnego neta...

Kontynuję pracę nad AutoItowskim skryptem odpalającym SMS-Sendera.
Skrypcik odpala wysyłanie SMS-ów ....., ale nie od końca tak jak bym chciał.

Oto kod:

Run("C:\Program Files\Microsoft SMS Sender\SMSSender.exe")
ControlSetText("SMS Sender","Destination &Number:","Edit1", "555555555")
ControlSetText("SMS Sender","Body of the &message:","Edit2", "Hay everybody
!!!!!")
ControlClick("SMS Sender","&Send","Button2")

Po skompilowaniu/zbudowniu i odpaleniu skryptu SmS Sender stratuje .. i nic
nie robi
Gdy odpalę jescze raz (w nowym procesie), w poprzednim procesie dochodzi do
odpalenia i wysłania SMS-sa

Wszystko to wygląda mniej więcej tak

http://nmp3.w.interia.pl/pliki/SMS.rar

Czy ktoś spotkał się (np. Elektronika) z takim problemem?.

Endriu
Re: SMS z mobilnego neta...

witaj,
u mnie na Gentoo Linux w apaczu jest tak:
src="http://sms.orange.pl/minisms.aspx "></iframe>
i to działa bezbłędnie :)

Pozdrawiam,
andy

Re: SMS z mobilnego neta...
jakby ktos chcial to na sieci jest skrypt w perlu ktory loguje sie na bramke
mBox orange i wysyla SMS na dowolny numer - sprawdza limit pozostalych SMS i
raportuje.

Re: SMS z mobilnego neta...

Podaj proszę link do tego skryptu.
Eksperymentuję w tym temacie trochę, otwiera mi się już w apaczu obok
orange okno iplus-a i też działa.
Zrobione to jest jeszcze trochę nie fachowo toteż nie nadaje się do
pokazania.

andy

Re: SMS z mobilnego neta...

skrypt+perl+orange+sms wpisz na googlach i jest

Site Timeline