Schemat falownika keb f4 0,75KW poszukiwany

Witam
potrzebuję schematu chociaż płytki mocy ww. falownika
czy jest szansa na zdobycie go czy to tylko marzenia
padł zasilacz impulsowy na tej płytce
pozdrawiam

Re: Schemat falownika keb f4 0,75KW poszukiwany
niestety schematu falownika nie mam, ale mam problem z odpalenie KEB F5 -
jest ktos kto miał stycznośc z tymi falownikami ?

Re: Schemat falownika keb f4 0,75KW poszukiwany

jest podobny do f4 pisz w czym masz problem

Re: Schemat falownika keb f4 0,75KW poszukiwany

Po piewsze czy jest on w stanie dac mi na wyjściu 1300 Hz, na tabliczce
widnieje 0..1600Hz, ale w dokumentacji widze max 400 Hz.. Jest 1600Hz, ale
jako częstotliwośc znamionowa silnika. a to chyba nie to samo :-)

Pozatym troche głupie, nie moge go odpalic nawet na te 400 Hz, mam wersje
"basic" ustalam parametry z tabliczki, (prąd, predkosc znam, napięcie)..
odpalam z panela i uruchamia sie na jakieś 3Hz, zmiana obrotów z panela nie
działa, potencjometr i wejsci 0-10 tez nie reaguje, a nie moge zrozumiec jak
mam wybrać "sposób" którym zadaje mu czestotliwość,

parametrów ma cala masę, wiec moze cos jeszcze trzeba ustawic o czym
zapomniałem ....cos robie źle, wczesiej bawilem sie z lenze.. ale potrzebuje
rozkręcic wrzeciono do 80 k obr ....

Site Timeline