rfid w trybie emulacji pastylek id dallasa

Szukam rozwiązania pozwalającego mi na podłączenie pod sprzęt gotowy
na pastylki ID 1-wire dallasa 1990A czegoś co fizycznie chodzi w rfid
(odbiornik+układ konwertujący+karty). Ktoś ma coś gotowego jako
rozwiązane? A może jest na to jakiś gotowy chip?

Tam, gdzie jest  asfalt, nie ma nic ciekawego,  a gdzie  jest
Re: rfid w trybie emulacji pastylek id dallasa

cypressworld miało na swojej stronie "Wiegand protocol (1 to 40 bits) to
One-wire data converter. No reformatting.", ale nie wyglądały na proste
ani tanie.

Najprościej można zrealizować to na dowolnym mikrokontrolerze, na który
jest dostępna gotowa biblioteka 1-wire slave.

--
myrcioch

Re: rfid w trybie emulacji pastylek id dallasa

Co prawda nie testowałem, ale pdf mówi że się da.

http://www.mikrokontrola.pl/plikiproduktow/TRD_80_CLASSIC_ver_1_2_PL.pdf

Adam

Re: rfid w trybie emulacji pastylek id dallasa

Tu masz cos takiego: http://con.ru/il-en.NSF/pages/cpz2b - testowałem,
dziala

Robert

Site Timeline