rejestrator do kamer IP

Posiadam 4 chińske kamery IP z dostępem przez przglądarke i chodzi mi o to by zapisywały mi one obraz na dysku w przypadku wykrycia ruchu, posiadają one detekcje ale tylko wydawany jest wtedy gong w przeglądarce nie ma opcji automatycznego zapisu. Jak to teraz zrobić nie wymieniając całego szprzętu. Jakies opcjonalne oprogramowanie ??

Reply to
dziobson

U¿ytkownik "dziobson" napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@v39g2000yqm.googlegroups.com... Posiadam 4 chiñske kamery IP

Jakie? Pod jakim systemem operacyjnym to chcesz ?

Marek

Reply to
marko1a