Re: Złącze do goldpinów podłączone odwrotnie

> (ZL264-20DG) można "zaatakować od tyłu"?? Chodzi o to, że
chciałbym

> postawić je normalnie, ale pod nimi wykonać otwory, a następnie wsadzić

po kliknieciu na INFO jest zdjecie z widokiem od spodu , wychodzi ze powinno sie
dac :)

Re: Złącze do goldpinów podłączon e odwrotnie
chciałbym
sie
W Mariteksie jest pdf takiego złącza:
http://download.maritex.com.pl/pdfs/co/pb_td.pdf

Obawiam się, że miejsce styku znajduje się za wysoko nad "dnem" złącza
i kołek nie dosięgnie. A jeszcze grubość płytki trzeba dodać...

Pozdrowienia,
MKi

Re: Złącze do goldpinów podłączon e odwrotnie
chciałbym
sie
Robiłem coś podobnego. Bardzo długie piny wkładane od góry spokojnie
przechodziły mi na wylot przez przygotowane otwory w PCB.

Site Timeline