Re: [offtopic] Truecrypt

(a):

87% jakoC5%9B odzyskaC4%87 tamtC4%85  =

Marne szanse, jeC5%BCeli tylko szybko sformatowaC5%82 to skasowaC5%82=
 ci poczatek  =

partycji,
jeC5%BCeli full to caC5%82C4%85, mozna podobno odzyskaC4%87 nadpisan=
e dane ale to kupa
pieniC4%99dzy i nie wiem czy ci sie opC5%82aci.
Rada na przyszC5%82oC5%9BC4%87, zrC3%B3b normalnC4%85 partycjC4%99=
 NTFS, na niej katalog szyfrowany
ktC3%B3ry doddatkowo potem moC5%BCesz ukryC4%87. wtedy trochC4%99 tr=
udniej bC4%99dzie  =

sformatowaC4%87
takC4%85 partycjC4%99, a brat nawet jak bC4%99dzie kopiowaC5%82 dane=
 na niC4%85 to ci katalogu  =

nie skasuje
najwyC5%BCej miejsca mu zabraknie. Sa programy co robiC4%85 takie ukry=
te katalogi  =

i potem je chroniC4%85.

-- =

Pozdr
JanuszK

Re: [offtopic] Truecrypt

szyfrowany

TrueCrypt jest dobrym rozwiązaniem i w tym przypadku - ale lepiej
zaszyfrować nim kontener (jeden plik leżący na normalnej partycji)
zamiast całej partycji. A bratu zabierz odpowiednie prawa NTFS aby do
tego pliku nie miał dostępu. Chociaż jeżeli do tej pory mógł
przeformatować dysk zewnętrzny - to co go powstrzyma i tym razem?
Najpierw zajmij się prawami administracyjnymi do takich operacji.

Re: [offtopic] Truecrypt

Mówiły jaskółki że ch* są spółki. Kupuję większy dysk do laptopa aby
wszystko mieć u siebie.

Natomiast co do odzysku danych to jestem na dobrej drodze. Truecrypt na
końcu dysku trzyma zapasowy "Volume Header" ;) więc udało mi się go
odzyskać. Podmontowałem partycję w Truecrypcie ale jest ona pusta -
teraz rzeźbię w DMDE i prawdopodobnie całość danych uda mi się odzyskać,
przynajmniej w wątkach na elektrodzie które przekopałem tak piszą...

Re: [offtopic] Truecrypt

jeśli to możliwe, napisz później co zrobiłeś, aby te dane odzyskać.

TrueCrypt to super narzędzie, ale jedna pomyłka i pozamiatane.

pozdrawiam,

Site Timeline