Putanie

czy znajdę tu elektronika, który zbuduje konwerter VGA - LCD umożliwiający
podłączenie matrycy od laptopa do komputera stacjonarnego (np. kit AVT 949)
i ewentualnie ile by to kosztowało?

Pozdrawiam.
gazeta.

Re: Putanie

Znajdziesz, ale dla gazety nie pracują.
K.

Re: Putanie

    Koszt takiego interfejsu będzie droższy niż najtańszy monitor LCD.

--
Filip.

Re: Putanie
Dziękuję za informacje

Re: Putanie
UBF%ytkownik Filip Ozimek napisaB3%:

Podejrzewam BF%e koszt indywidualnego skonstruowania bEA%dzie wyBF%szy od=
 ceny20%
wcale nie najtaF1%szego monitora LCD - B6%miem wrEA%cz twierdziE6% BF%e w=
20%
kategorii monitorF3%w biurowo - CAD-owskich trudno bEA%dzie znaleBC%E6 d=
roBF%szy,20%
droBF%sze to mogB1% byE6% co najwyBF%ej specjalnie selekcjonowane monitor=
y do20%
obrF3%bki zdjEA%E6.

--20%
Darek

Re: Putanie

Dla jednego klienta trzeba było nasze urządzonko zainstalować w
"pseudo-laptopie", znaczy taki komputer kuferkowy z displayem. Ten
właśnie miał w środku płytkę międzymordzia VGA->LCD luzem, ale było toto
dopasowane do matrycy. Sama płytka kosztowała ok. 150EUR. Wiem, bo
trzeba było kompa naprawić (w Moskwie, KJMJ) i musiałem tam zasuwać z
płytką i zapasową matrycą pod pachą. Płytka okazała się felerna.

Czyli w sumie się nie opłaci, bo spokojnie dostaniesz 22" LCD za te
pieniądze.

Waldek

Re: Putanie
Dziękuję za inormację.