Putanie

Znajdziesz, ale dla gazety nie pracują. K.

Reply to
John Smith

gazeta pisze:

Koszt takiego interfejsu będzie droższy niż najtańszy monitor LCD.

Reply to
Filip Ozimek

Użytkownik Filip Ozimek napisał:

Podejrzewam że koszt indywidualnego skonstruowania będzie wyższy od ceny wcale nie najtańszego monitora LCD - śmiem wręcz twierdzić że w kategorii monitorów biurowo - CAD-owskich trudno będzie znaleźć droższy, droższe to mogą być co najwyżej specjalnie selekcjonowane monitory do obróbki zdjęć.

Reply to
"Dariusz K. Ładziak"

Dariusz K. Ładziak schrieb:

Dla jednego klienta trzeba było nasze urządzonko zainstalować w "pseudo-laptopie", znaczy taki komputer kuferkowy z displayem. Ten właśnie miał w środku płytkę międzymordzia VGA->LCD luzem, ale było toto dopasowane do matrycy. Sama płytka kosztowała ok. 150EUR. Wiem, bo trzeba było kompa naprawić (w Moskwie, KJMJ) i musiałem tam zasuwać z płytką i zapasową matrycą pod pachą. Płytka okazała się felerna.

Czyli w sumie się nie opłaci, bo spokojnie dostaniesz 22" LCD za te pieniądze.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok
Reply to