[protel] instalacja bez instalacji

chciało by się Wam trochę pobawić i pomóc mi w uruchomieniu Protela 99 SE?

mam komputer na którym nie mogę zainstalować 99 SE bo wywala mi inny
program... wymyśliłem, że skopiuję pliki po zainstalowaniu na innym kompie i
spróbuję odpalić w ten sposób bez instalacji... na początku wywalił kilka
błędów brak *.pbl, dokopiowałem, w końcu ekran główny się odpalił...
ale do końca nie działa, gdy próbuje sie otworzyć projekt nic się nie
otwiera, protel nie reaguje, a gdy otwiera się nowy projekt protel się
zawiesza...

czy Ktoś może się bawił i ma efekty? może potrzeba skopiować jakieś wpisy w
rejestrze?

jakby Ktoś nie miał co robić, to bym prosił o przetestowanie...

Re: [protel] instalacja bez instalacji

Nowsze protele dzialaja bez problemu w ten sposob !

Re: [protel] instalacja bez instalacji
In the darkest hour on Sat, 22 Oct 2011 16:09:35 +0200,
kilka

Filemon.

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:225B ]
[ 12:50:48 user up 12966 days,  0:45,  1 user, load average: 0.00, 0.71, 0.22 ]

Re: [protel] instalacja bez instalacji

to znaczy jak mam tego użyć?

Re: [protel] instalacja bez instalacji

 PrzecieĹź to po samej nazwie moĹźna wydumać. Zapewne program ten loguje Ci do
jakich plików protel próbuje się dobić.

Poza tym o maszynach wirtualnych słyszałeś? Idealna rzecz do różnych
testĂłw
i zapobiega powstawaniu syfu w systemie głównym.

Re: [protel] instalacja bez instalacji

to jakiś prosty VM można poprosić?

Re: [protel] instalacja bez instalacji

VirtualBox.

j.

Re: [protel] instalacja bez instalacji

dz. a nie mógłbyś w 3 zdaniach napisać mi jak się tego używa?
ja chcę tylko odpalić Protela 99 SE...

Re: [protel] instalacja bez instalacji

Instalujesz, tworzysz VM, instalujesz w niej wybrany OS i uĹźywasz.

j.

Site Timeline