Prośba o pomoc.....

Witam.... Może tu często nie zaglądam, bo tylko czasami, ale niegdyś siedziałem tu dłużej...

Znam się na elektronice, potrafię tworzyć oprogramowanie dla mikrokontrolerów 51. Piszę wyłącznie w asemblerze.W innych językach nie próbowałem. Pisałem na AT89C2051 oraz AT89S8252. Potrafię zaprojektować i wykonać kompletne urządzenia elektroniczne w oparciu o technikę cyfrową i mikroprocesorową. Potrafię obsługiwać magistralę I2C, wyświetlacze LCD, klawiaturę i wiele innych gadgetów, wykonać urządzenia do komunikacji z komputerem przez RS232.Ogólnie zajmuję się przedewszystkim projektowaniem urządzeń do zdalnej rejestracji i zbierania informacji i ich analizy na komputerze. Jestem w trakcie opracowywania inteligentnej sieci do wymiany danych pomiędzy urządzeniami poprzez magistralę RS485 bez określonej topologii sieci co ciekawsze, która to topologia z założeń może ulegać dynamicznej zmianie.Ale to moje takie tajniki domowe. Poza tym tworzę aplikacje w Turbo Pascal, Delphi oraz ostatnio w C++. W języku Turbo Pascal piszę wyśmienicie, natomiast w Delphi i C++ raczej podstawowo.

Piszę prośbę o pomoc gdyż moi rodzice dostali dziś wypowiedzenie umowy o najmie mieszkania. Ich dług za czynsz wyniósł 1300zł, i jeśli nie zapłacą do

30 czerwca 2005r, dostaniemy nakaz eksmisji.Obydwoje nie pracują, jedynie ja jako jedyny obecnie żywiciel rodziny zarabiając 607zł/mc.Zacząłem pracować od 19 stycznia tego roku, we wrześniu utraciłem pracę gdyż firma upadła i przez zimę musieliśmy zaciągnąć sąsiedzkie długi, aby jakkolwiek egzystować.Obecnie spłacam zimowe długi oraz wydaję na codzienne życie. W mojej rodzinie jestem ja, moi obydowje rodzice oraz młodszy brat chodzący do 6 klasy podstawówki. Znam się na różnych rzeczach z dziedziny elektroniki i jeśli ktoś mógłby mi zlecić wykonanie jakiegoś urządzenia nawet za drobne złotówki to proszę was o to właśnie w tym momencie. Uważam się za dobrego specjalistę, może nie mam na koncie zbyt wiele urządzeń wykonanych, ale w każdej chwili mogę przesłać projekt wykonanej przezemnie pracy dyplomowej, w której używałem techniki mikroprocesorowej, a był to: Dydaktyczny System Mikroprocesorowy, aby sprawdzić moją efektywność wykonania urządzenia. Jestem zdolny z elektroniki i rozwijałbym się prężniej, gdyby nie to, że moja rodzina i ja tym samym jestem biedny i jednak wydawanie na części elektroniczne aby sklecić jakiś wymyślony nowy wynalazek wiązało się czestokroć z wyborem: Zjeść śniadanie, czy zakupić mikroprocesor. Potrafię wiele rzeczy, ale nie ukrywam nie jestem guru z elektroniki i nadal się uczę. Projekt każdego urządzenia zaczynam od zgromadzenia not katalogowych.Wtedy wiem, że zakłądam wszystkie lub prawie wszystkie możliwości i ewentualności pracy urządzenia. Całość projektu wykonuję zwyczajowo już w programie Protel 99 SE, począwszy od schematu kończąc na płytce drukowanej.

Nie proszę was o bezinteresowną pomoc i nie czekam aż ktoś może mi da pieniędzy, bo z góry wiem, że za darmo nikt mi nic nie da. Chcę cokolwiek co może dać pieniądze... Wiem, że nikt nie ma łatwo i każdy jakoś brnie do przodu własnymi siłami... Ale proszę pomóżcie mi... Nie jest to ściema naprawdę... Jak nigdy nie prosiłem o pomoc, gdyż jakoś sobie radziłem, to teraz nadeszła ta chwila...

Może ktoś mnie tu posądzić o spam, czy zaśmiecanie grupy, ale piszę z konieczności... szukam pomocy z różnych źródeł...

Dziękuję każdemu kto przeczytał moją prośbę o pomoc...

Reply to
Funak

Jeżeli jest to wszystko prawdą - co piszesz to mozna by pomyśleć że jesteś bardzo dobrym fachowcem. Więc nie bardzo rozumiem czemu zarabiasz tylko 600zł. Nie wiem skąd jesteś ale gdybyś był zainteresowany pracą w Radomiu to moglibyśmy porozmawiać. Ja bezskutecznie poszukuję od dwóch lat takiego człowieka jak Ty Zajmujemy się głównie serwisem falowników, serwonapędów i systemów CNC. Głównie jest to naprawa, ale jest też trochę projektowania. Trochę informacji na stronie

Jak jesteś zainteresowany to proszę o kontakt.

Leszek Wieczorek

Reply to
Leszek

Użytkownik "Leszek" <leszek snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:d7fmkr$55g$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Panie Leszku proponuję zlecić Funakowi aktualizację waszej strony internetowej "Oferta" - ...w budowie.

p.s. Funak sprzedaj się w lepszy sposób. Opisywanie swojej trudnej sytuacji nie poprawia twjego wizerunku w oczach potencjalnego pracodawcy. Nie wiem skąd jesteś ale poczytaj albo idź do pośredniaka ale nie "po robotę" ale zorientuj się czy są jakieś kursy pod tytułem "Jak szukać pracy?" Może to banalne ale czasem się sprawdza.

Pozdrawiam, Andrzej Łacinnik

Reply to
Andrzej Lacinnik

Użytkownik "Funak" snipped-for-privacy@autograf.pl napisał w wiadomości news:d7fk6m$o8j$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Chłopie a z skąd Ty pochodzisz? bo nawet jak ktoś będzie Ci chciał dać robotę, to gdzie. Poza tym do sprzedaży byś się nie nadawał bo klientowi trzeba by dopłacić ;-). Grunt to poczucie własnej wartości.

Pozdrawiam Łukasz

Reply to
Łukasz Długosz (Ukaniu)

Użytkownik "Leszek" <leszek snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:d7fmkr$55g$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

:-) Warsztacik niezły :-) Ja planuję założyć konkurencję, ale w świętokrzyskim.

Pozdrawiam Łukasz

Reply to
Łukasz Długosz (Ukaniu)

Użytkownik "Łukasz Długosz (Ukaniu)" snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał w wiadomości news:d7g3l0$kg3$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

Długotrwała, odpowiednio zła sytuacja może je skutecznie tłumić. Bardzo wiele rzeczy łatwo jest oceniać stojąc sobie z boku.

P.G.

A jaka specjalność będzie - jeśli można zapytać ?

Leszek

Reply to
Leszek

Podstawowe pytanie: skąd jesteś???

Reply to
Mirek

Sender: snipped-for-privacy@autograf.pl@akm174.internetdsl.tpnet.pl Message-ID: <d7fk6m$o8j$ snipped-for-privacy@news.onet.pl>

NNTP-Posting-Host: akm174.internetdsl.tpnet.pl akm174.internetdsl.tpnet.pl=83.17.16.174 ripe.net: inetnum: 83.17.16.172 - 83.17.16.175 netname: TOPOLSKIDBICA descr: DEBICA descr: POLAND country: PL [...] address: SZKOTNIA address: 39-200 DEBICA address: POLAND Zatem dsl 512kbit w debicy na ulicy szkotnia, ale to chyba ktos inny powinien byc zainteresowany podaniem skad jest - chyba, ze wlasnie mu lacze odcieli :/ Co do postawy funaka, to jak to juz ktos napisal, kazdy moze stracic wiare w siebie jesli przez dluzszy czas jest w tak bezsensownej sytuacji. Z calego serca zycze mu jak najlepiej, zwlaszcza, ze nie nalezy do osob, ktore chca by dac mu kase, ale by dac prace, co osobiscie w pelni popieram. btw: nie szuka ktos administratora w okolicach katowic ? :)

Reply to
Dawid Gocel

Jestem z okolic Dębicy, łączę się przez internet poprzez radiową sieć koleżeńską...

Z poważaniem Funak

Reply to
Funak

Dzięki za słowa wsparcia... Ostatnio miałem telefon od pewnego człowieka będący na tej grupie dyskusyjnej. Bardzo mnie podniósł na duchu, pokazał mi wiele rozwiązań mojej sytuacji, zwrócił na pewną szczególną aczkolwiek istotną rzecz dot. mojego pierwszego postu tego tematu, za co jemu i wszystkim wam dziękuje...

Z poważaniem Funak

Reply to
Funak

Użytkownik "Funak" snipped-for-privacy@autograf.pl napisał w wiadomości news:d7kugp$k5p$ snipped-for-privacy@news.onet.pl... [...]

nie ma za co - mam podobne podejscie - nie chce kasy za darmo, wystarczy praca :) Niestety zrozumienie Twoich problemow wynika z dosc trudnej sytuacji finansowej u mnie - zeby nie powiedziec, ze bardzo ciezkiej, dlatego sam Ci pomoc nie moge :(

Z Twoimi umiejetnosciami mysle, ze powinienes smialo szukac pracy platnej lepiej niz srednia krajowa. Wiem, niestety z doswiadczenia, ze trudno spojrzec pozytywnie na wszystko w ciezkiej sytuacji, zwlaszcza jesli sie probuje z niej wyjsc kilka razy bezskutecznie. Zycze powodzenia

Reply to
Dawid Gocel

Użytkownik "Funak" snipped-for-privacy@autograf.pl napisał w wiadomości news:d7fk6m$o8j$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Jeśli jesteś dobry w Protelu to napisz na priv, jest schemacik i założenia, trzeba zrobić płytkę którą sprawdzę przed wysłaniem do produkcji, może się dogadamy w tej sprawie. Piotr

Reply to
Piotr Pitucha

Leszek napisał(a):

Tak przy okazji: czy mógłbyś zdradzić fragment jakiegho urządzenia znajduje się na fotografii tytułowej po lewej stronie(przed zasilaczem ATX)?

Reply to
badworm